LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.combiwebshop.nl

Plaats reactie
synologyds

www.combiwebshop.nl

Bericht door synologyds »

In december een synology DS214play besteld bij combiwebshop.nl. Na vele mails dat het product er aan zit te komen weten vele met mij na 10 februari dat het product nooit meer zal komen en dat het geld ook nooit meer terug komt.

7 januari:
Beste,

Wij zijn op dit moment heel druk met uw order. Helaas hebben we op dit moment een kleine vertraging opgelopen. Dit betekent dat uw bestelling uiterlijk donderdag a.s. wordt verzonden. Dit is een uiterste datum. In de meeste gevallen zal het ook veel eerder zijn. Maar om te voorkomen dat we later terug moeten komen om opnieuw uitstel te vragen, houden we deze uiterste datum aan. Maar nogmaals, de meeste zullen eerder vertrekken. Onze excuses voor dit ongemak. Mocht u hierover contact met ons willen opnemen kan dat altijd door een reply op deze e-mail. De stappen die nu gaan volgen zijn:

U krijgt een e-mail met de melding dat wij uw product klaar maken voor verzenden. Dit betekend in de regel dat het product de volgende werkdag bij ons vertrekt.

U krijgt de avond dat uw pakket vertrokken is een mail met indien beschikbaar de volgcode. Dit betekent in de regel dat uw product de volgende werkdag (of zaterdag) word aangeboden.

LET OP!!!! Heeft u de kortingscode GEDULD of de verzendoptie geduld gebruikt dan kan uw order later verzonden worden.

Nogmaals onze excuses voor dit ongemak.
12 januari
Beste,

Het door u bestelde product is op dit moment niet op voorraad. We verwachten binnen 2 weken het product weer op voorraad te hebben. Zou u ons kunnen laten weten of u nog even wilt wachten op het product of dat u wellicht een alternatief heeft. Natuurlijk is annuleren ook mogelijk. Wel is het zo dat als u een alternatief kiest wij hier wat extra korting op geven ter compensatie van de vertraging. De extra korting is als volgt. Mocht u een duurder product kiezen als alternatief krijgt u deze tegen inkoopprijs. In ieder geval bieden wij onze excuses aan voor het ongemak
24 januari
Beste,

Zoals veel van onze klanten hebben ondervonden hebben we op dit moment een behoorlijke vertraging op de uitlevering van de producten. Wat is er gebeurd?

Door een foute instelling hebben wij een heel groot aantal bestellingen foutief verzonden. Dit is allemaal naar dezelfde postcode gestuurd. Heel vervelend natuurlijk voor ons maar vooral voor de klanten. Deze pakketten zijn zoek geraakt door deze fout. Absoluut niet de schuld van postnl maar van ons.

We zijn druk bezig deze zendingen terug te halen. De meeste klanten hebben wij gelukkig uit eigen voorraad kunnen bedienen. Sommige producten hebben we helaas geen extra exemplaren van op voorraad. Deze zijn direct bijbesteld. Zodra deze binnen komen of het oude product terug komt gaan we deze direct klaar maken voor verzending.

Zoals iedereen zal begrijpen is dit voor een relatief kleine webshop een behoorlijke chaos. We hebben hierdoor op dit moment een kleine vertraging. We werken dit hele weekend ook door. We hebben een duidelijk plan van aanpak en zorgen er dan ook voor dat deze vertraging uiterlijk woensdag compleet is weg gewerkt.

Waarom zou u hier vertrouwen in moeten hebben? We hebben eerder een behoorlijke vertraging gehad. Maar we hebben dat ook goed op weten te lossen. We hebben de vuurdoop van de feestdagen ook heel goed doorstaan. Nieuwe bestellingen zullen ook geen last hebben van de vertraging.

Klanten die geen gebruik hebben gemaakt van de GEDULD korting kunnen hier alsnog middels een email aanspraak op maken. Vereiste hierbij is dat de zending minimaal 2 werkdagen later dan standaard levering is geleverd.

We reageren op dit moment vertraagd op de email’s maar ook op alle mails zal gereageerd worden. Wij willen alle klanten hartelijk danken voor hun begrip en bieden onze excuses aan voor al het geleden ongemak.
Nog een op 24 januari
Beste,

Het door u bestelde product is op dit moment niet op voorraad. We verwachten binnen 2 weken het product weer op voorraad te hebben. Zou u ons kunnen laten weten of u nog even wilt wachten op het product of dat u wellicht een alternatief heeft. Natuurlijk is annuleren ook mogelijk. Wel is het zo dat als u een alternatief kiest wij hier wat extra korting op geven ter compensatie van de vertraging. De extra korting is als volgt. Mocht u een duurder product kiezen als alternatief krijgt u deze tegen inkoopprijs. In ieder geval bieden wij onze excuses aan voor het ongemak
6 februari
Beste,

Je geplaatste bestelling heeft van ons een voorrang status gekregen. Verwacht hier niet al te veel van. Dit betekent alleen dat we de order boven aan de stapel hebben gelegd. Dit kan zijn op jou verzoek of omdat we een tekort verwachten.

Normaal werken we de orders in de binnenkomende volgorde af. Dit betekent alleen dat we deze order uit deze rij halen.
En als klap op de vuurpijl op 10 februari:
Beste Relatie,

Er is een conflict ontstaan tussen ons en vergelijking site Kieskeurig.

Door dit conflict en de houding van Kieskeurig loopt dit dusdanig uit de hand dat dit voor ons fataal is en dat we eigenlijk ons faillissement zouden moeten indienen.

Als we dit zouden doen dan word kieskeurig onze grootste schuldeider en daarbij word automatische u en de rest van onze klanten de dupe van ons conflict.

We willen dit niet doen en hebben besloten om door te gaan. We gaan een doorstart maken.

Alle order lager dan 8251 zullen niet meer uit geleverd worden. Wel worden deze over een maximale periode van 6 maanden terug betaald beginnende bij de oudste order nummers.

We snappen dat dit heel vervelend is daarom hopen wij op u begrip en zal het reeds betaalde bedrag conform ons plan aan u geretourneerd worden.

Combiwebshop zal verkocht worden maar reeds beschreven terug betaal regeling blijft van kracht.

Wij hopen dat u beseft dat een faillissement aanvragen voor ons zelf een stuk makkelijker is echter daarmee zouden we een groot aantal klanten van ons duperen. We kiezen hier bewust niet voor!

Kunt u akkoord geven met ons voorstelde terugbetaling s - regeling zodat we u gegevens mee kunnen nemen in de doorstroom.
Uit een post van ShaqAlon van tweakers lees ik:
Volgens de algemene voorwaarden is de BV achter Combiwebshop Goede Doelen Veiling BV. http://www.kvk.nl/orderst...490000&origq=59576049

Op het adres, Piet heynlaan 38, 3931 AE, Woudenberg, staan meerdere BV's geregistreerd. Zo ook een klus bedrijf die failliet is gegaan.
Naast mij zijn er vele gedupeerden van deze oplichter. Ondanks alles is de site van combiwebshop.nl nog steeds online. Dit kan gewoon niet, belachelijk, oppakken deze persoon, zijn/haar rekeningen bevriezen en leegtrekken om de geduppeerden terug te betalen is mijn devies.

Kunnen we krachten bundelen en hier iets tegen doen?

Arjan

Marc van den Boomen

Re: www.combiwebshop.nl

Bericht door Marc van den Boomen »

Ik ben voor een client bezig tegen combi drive B.V. en Goede Doelen Veiling B.V. Dit ziet er niet goed uit. Waarschijnlijk komt het geld niet terug. Het bestelde product wordt ook niet meer geleverd. Er wordt gedreigd met een faillissement en het achter in de rij aansluiten (lees: niets ontvangen). De zogenaamde terugbetalingsregeling is een wassen neus en heeft niets om het lijf (want geen garanties).

jack2web

Bericht door jack2web »

Ook ik wordt bedonderd door CombiWebshop.
Op 31 januari bestelde ik een TV van 1288,70 euro. Na 9 dagen en de reeds vermelde onzin mails nog steeds niet geleverd.
Ik heb toen de bestelling geannuleerd. Daarvan bevestiging gekregen en de mededeling dat ik binnen 14 dagen zou worden terugbetaald, waarschijnlijk sneller. Dit is nog steeds niet gebeurd. Na aanmaning een mail dat er problemen waren. Ze mochten geen geld meer incasseren via de site op last van de politie wegens oplichting. "Wij hebben niets onwettigs gedaan". schrijven ze.
Ook ik "mocht" gebruik maken van de terugbetalingsregeling. Wat voor regeling dat mag zijn wordt niet vermeld.
Kortom, we worden belazerd.

Aangifte te gedaan bij de politie, fraudehelpdesk, Consuwijzer. Het zal waarschijnlijk niet helpen.

erik87

Bericht door erik87 »

Hier nog een persoon die "naar alle waarschijnlijkheid" is opgelicht door combiwebshop.nl. ik heb op 10 februari een camera besteld bij combiwebshop voor slechts 110 euro, maar deze is nog steeds niet aangekomen. Ik dacht laat ik eens kijken wat de de mensen zeggen over dit bedrijf. kom ik ineens hier bij opgelicht terecht. ik ga morgen nog een poging wagen te bellen naar de webwinkel (volgens de website zijn ze alleen tussen 9 en 12 uur bereikbaar). maar vrees dat ik net als de rest hier erin ben geluisd.

groeten Erik

nha412

Bericht door nha412 »

Dag,

Ik heb in het najaar van 2014 een bestelling gedaan bij Combidrive.

Voorafgaand aan mijn bestelling heb ik goed onderzoek gedaan naar de webshop. Alles wat ik vond leek te wijzen op een correcte webshop. Ik heb vervolgens mijn bestelling (PS4, voor €347,-) afgerond. Een dag later heb ik nog eens zitten speuren en bleek mijn onderzoek minder doortastend te zijn geweest dan ik had gehoopt... Berichten over links met malafide webshops en personen joegen mij de stuipen op het lijf.

Omdat ik in het weekend deze informatie tot mij kreeg zat er niet veel anders op dan tot maandagochtend te wachten met bellen. Ik heb toen het nummer gebeld dat op de website vermeld staat maar kreeg geen gehoor (en ook een volle voicemailbox dus geen bericht achter kunnen laten). Ik heb vervolgens via de Kamer van Koophandel een ander telefoonnummer weten te traceren en contact gezocht met Combiwebshop. Hier werd wel opgenomen en ik ben vriendelijk te woord gestaan. Ik heb de situatie en mijn argwaan uitgelegd en daar werd begripvol op gereageerd. Ik heb vervolgens de afspraak kunnen maken om dezelfde dag nog mijn PS4 in Woudenberg op te kunnen halen. Ik vertrouwde de zaak nog niet maar in de avond heb ik mijn PS4 gewoon op kunnen halen (daar had ik al lang niet meer op gerekend).

De dame die ik toen sprak kwam vriendelijk over. De huiskamer vanuit waar zij de webshop bezigt staat vol met allerlei dozen (tv's, mediasets, noem het maar op). Ik had toen het vermoeden, en zij bevestigde dit ook, dat zij nog niet zo bijzonder lang hiermee bezig is en tegen een flink aantal opstartproblemen aan is gelopen. Ik wil deze dame niet verdedigen maar ik heb niet het idee dat ze mensen bewust aan het oplichten is maar organisatorisch gigantisch aan het falen is. Ik kan de kvk-bestanden niet uploaden (merk ik) maar een moderator kan gerust met mij contact opnemen zodat ik de bestanden over kan dragen.

Groet

Jeroen E

Bericht door Jeroen E »

Goede middag,

Ik zou graag deze gegevens ontvangen. Wij zjin via onze VOF ook de dupe geworden bji de aanschaf van een canon camera (450 euro). Hier is contact over geweest tm 28 februari. Daarna radio stilte en hebben wij uiteraard de camera nog niet ontvangen...

Met vriendelijke groet,
Jeroen

Dani_chirino

Bericht door Dani_chirino »

Beste,

Doordat wij een doorstart gaan maken willen wij alle gedupeerden het bedrag terugbetalen. Dit kost ons veel tijd en moeite. Door het tegenwerken en klagen van meerdere klanten, lopen wij extreem achter op de terug betaling.
Helaas gaan wij deze klanten ook niet meer verder helpen.
Ook wil ik benadrukken dat het adres op de Piet Heynlaan in Woudenberg mijn woonadres is. Dus niet het adres van de webshop. Ik voel mij bedreigd als hier constant mensen langs komen. Dit heeft geen zin, wij zijn druk bezig met proberen uw geld terug te storten.
Alvast bedankt voor uw geduld.

D.Chirino

Ymke

Bericht door Ymke »

Dag,

Heeft u de gegevens nog die u heeft gebruikt? Zoals het kvk nummer en het telefoonnummer dat u heeft gebeld?
Ik zou graag even contact met dit bedrijf willen hebben.

Komop

Bericht door Komop »

Hallo Dani, heb je al enig nieuws?

Plaats reactie