LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Witgoedmedia.nl opgelicht

Plaats reactie
Janrent

Witgoedmedia.nl opgelicht

Bericht door Janrent » 21-10-2016 18:57

Op 10 oktober 2016 een Miele WDA 111 WCS wasmachine gekocht voor 629,- Euro. Eerst nog gebeld met de verkoper om te informeren of de machine in voorraad was en wanneer deze geleverd zou worden bij eventuele aankoop, volgens de verkoper was hij op voorraad maar er moest wel vooraf betaald worden en hij zou binnen 2 tot 7 dagen bezorgt worden. Ik kreeg een bevestiging via de mail met het verzoek om het totale bedrag, 634,- Euro, (inclusief 5 Euro bezorg kosten) over te maken op rekening nummer NL37INGB0007513362 ten name van Witgoedmedia.nl in Amsterdam, dit heb ik dezelfde dag (10-10-2016) nog gedaan, omdat ik daarna geen bevestiging kreeg heb ik weer gebeld op 13 oktober en de verkoper verklaarde dat hij het geld ontvangen had en de machine binnenkort geleverd zou worden, daarna op 18 oktober weer gebeld en kreeg toen te horen dat de wasmachine de volgende dag tussen 9 en 12 uur bezorgd zou worden, woensdag middag nog 13 keer geprobeerd om telefonisch contact te krijgen maar het gebruikte telefoonnummer was niet meer te bereiken, toen ik 's avonds nog eens op internet ging zoeken naar gegevens van het bedrijf kwam ik erachter dat de site van Witgoedmedia.nl gesloten was en dat ik niet de enige ben die opgelicht is, ik heb inmiddels aangifte gedaan.

GarduVin

Re: Witgoedmedia.nl opgelicht

Bericht door GarduVin » 21-10-2016 23:54

Meldt u zich aub bij www.opgeletopinternet.nl
Daar is alles in 1 topic gebundeld.
Onderstaande link zijn alle gedupeerden voor zover. Schatting? > 225 gedupeerden...

http://www.opgeletopinternet.nl/index.p ... 4.html#new

Plaats reactie