LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wimjaquetsports (lees dit voordat je hier wat koopt.)

Gesloten
1989groenendijk

wimjaquetsports (lees dit voordat je hier wat koopt.)

Bericht door 1989groenendijk »

Beste mensen,

Op 06-03-2015 besloot ik een aankoop te doen op de webwinkel van wimjaquestports. De prijs is redelijk en de bezorgkosten zijn zoals gewoonlijk. De levertijd daarentegen was heel toevallig niet te vinden op de informatie pagina (deze hebben zij letterlijk blanco gelaten), maar staat wel bij de beschrijving van het product dat je koopt. Een mailtje verstuurd maar helaas geen antwoord Ondanks dit toch met mijn domme hoofd een bestelling gedaan omdat er op de website 1 tot 3 dagen staat voor een product dat op voorraad is. Dit is trouwens alleen voor de webwinkel van toepassing want er staat niet bij of het product op voorraad is of niet. Wat blijkt? op 07-03-2015 kreeg ik een mail waarin staat dat het pakket verzonden is en dit kan 1 tot 5 werkdagen duren. Normaal gesproken is dit niet eens zo heel erg maar er staat toch duidelijk 1 tot 3 werkdagen in de beschrijving en zelfs tijden de aankoop nog een aantal keer. Goed, na all deze onzin komt er ook nog eens bij dat er geen Track n Trace nummer wordt gegeven ondanks dat de bezorgkosten 5 euro bedraagt voor een product dat door de brievenbus heen past. Ik voel me op een of andere manier zwaar belazerd en dat is mijn eigen domme schuld. Mijn conclusie is, heb je het product snel nodig? dan weetje ongeveer waar je aan begint als je hier besteld. Ze adverteren heel groot contact maar hier is dus geen sprake van. Misschien dat andere een betere ervaring hebben?

p.s Erg jammer dat ze niet gewoon duidelijke informatie op hun webwinkel zetten.

Gesloten