LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wie heeft ook problemen met wekking telecom

Plaats reactie
danny34

wie heeft ook problemen met wekking telecom

Bericht door danny34 »

wekking telecom pas erop mensen, ze bieden nieuwe of 2e hands gsm toestellen en accessoires aan via hun website wekkingtelecom.nl en hebben 2 betaalmethoden, ideal of rembours, kreeg een mailtje dat ze geen rembours meer doen omdat mensen geen contant geld in huis hebben en de pakketten daardoor retour gaan enige manier om te betalen is via ideal, ik vertrouw het niet omdat ik op dit forum en andere forums de naam wekking telecom ben tegengekomen als onbetrouwbaar en oplichters.
Ik ben benieuwd wie er nog meer problemen hebben met degene achter dit internetbedrijf, hieronder kopie van de email van wekking telecom.

Op 28 mei 2011 11:15 schreef Wekking Telecom <[email protected]> het volgende:

U heeft een bestelling gedaan van een Nokia 3310 onder rembours, nu is het zo dat wij geen remboursen meer doen dit i.v.m. het niet aannemen van het pakket, er komen steeds meer pakketen retour omdat de klant geen geld in huis heeft, dus ik zou willen vragen de bestelling opnieuw te doen en dan te betalen met ideal.

Gr erwin

Reg2601

Re: wie heeft ook problemen met wekking telecom

Bericht door Reg2601 »

Een beetje voorbarig deze conclusie. Ik begrijp best dat de leverancier dit rembours beleid op de helling heeft gezet; tenslotte zijn geweigerde zendingen aan de orde vd dag. Impulsaankopen waar met 15 min later spijt van heeft en dan als het pakket wordt aangeboden het stomweg weigert.

Wekking Handelsonderneming is juist een zaak van vertrouwen; anders zouden ze niet al 4.5 jaar op marktplaats.nl te vinden zijn.

Mvg Reg

frans1966

Bericht door frans1966 »

@Danny,

Ik heb enige tijd geleden een smartphone via Wekking besteld.
Dit werd prima afgehandeld dus ik kan me niet vinden in je stelling.

Ik vind dat je moet oppassen met het (door)posten van ervaringen als deze niet van jezelf zijn.
Het kan een legitieme winkel veel ongemak opleveren waar zij dat niet verdient.

Groeten, Frans.

Wicher

Bericht door Wicher »

Wekking Telecom.

Ik koop er al 5 of 6 jaar met enige regelmaat gsm's voor me zelf, vrouw en kinderen.
Betalen is geen probleem, de eigenaar is klantvriendelijk en super service.
Zelfs betaling de dag erop is niet problematisch. Nu kom ik misschien vaker dan menigeen maar geloof me , je kunt er met alle vertrouwen een nieuwe of gebruikte GSM kopen.

Wicher

EvertvanB

Bericht door EvertvanB »

Hallo
Laat ik even een ding zeggen Wekking Telecom is met grote voorsprong de beste 2 hands telefoonwinkel van Enschede. Erwin staat je altijd vriendelijk te woord, en je word gewoon keurig behandeld. Kijk een vergissing is menselijk , maar neem van mij aan , en ik kom er vaak dat het de beste en eerlijkste 2 hands gsm winkel van Enschede is . Vind het al een schande dat zijn naam hier op het forum staat .Kortom voor mij en vele anderen ben je een topper. Laat ze maar eens bij de andere 2 hands telefoonwinkels gaan kijken in Enschede, nou die mogen wat prijs betreft van een toestel hier op de site staan , en dan de belachlijke prijzen die ze je voor je toestel weergeven bij inruil . Nee Erwin ga zo door en voor mij en vele andere Enscheder's ben je de beste 2 hands gsm winkel van Enschede.

groeten Evert :D :wink:

jndwild

Bericht door jndwild »

Hallo, u gaat wel heel erg ver om een bedrijf uit te maken als: onbetrouwbaar en oplichters. Ik kan u verzekeren dat dit bedrijf z'n afspraken altijd nakomt, En dat ze niet meer onder rembours gaan leveren in deze tijd kan ik me erg goed voorstellen. Vaak zijn het de mensen die geen geld hebben die dit soort onbeschofte dingen gaan plaatsen. Ik vraag mij dan ook af wie er bij deze een oplichter is. En voor alle anderen die dit lezen kan ik u verzekeren dat dit bedrijf absoluut betrouwbaar is.

J. de Wilde, Hengevelde

Plaats reactie