LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Website vertrouwen of niet?? www.riekienap.nl

Plaats reactie
esthera7x

Website vertrouwen of niet?? www.riekienap.nl

Bericht door esthera7x »

Zocht leuke schoenen, kwam vervolgens op deze website terecht,

klopt helemaal niks van en ik vertrouw het niet! kan totaal geen info vinden over de winkel en het onderstaande plaatje van de betaalmogelijkheden is gewoon als achtergrond geplakt en de schoenen zijn te goedkoop vergeleken met andere websites.. ook niks te vinden over of ze ergens aangesloten zijn ofzo alleen directlink naar hun eigen website

http://www.riekienap.nl

ook het webdomein was 2 maanden geleden in quarantaine volgens google

Wat denken jullie? deugd deze website of niet?

thanks!

groet, Esther

14peter

Re: Website vertrouwen of niet?? www.riekienap.nl

Bericht door 14peter »

Nee, die deugd niet. Er staat niet eens een fatsoenlijk vestigingsadres op die site. Scamadvisor.com geeft ook een negatief advies. Niet doen dus!!

Joseph21

Bericht door Joseph21 »

Website is inderdaad niet te vertrouwen.
1: Riekinap.nl is nergens terug te vinden Geen adres geen telefoonnummer en geen KvK nummer.
2. Men laat de site opmaken door Global Layer [email protected] uit Alblasserdam.
3.De eigenaar van de site is Hostings Concept b.v. Willem [verwijderd door moderator] Rotterdam
[verwijderd door moderator](Registar.EU)
Deze firma presenteert zich onder de naam Open Provider met vinden.net.nl als webpagedesigner voor websites.
Dus zullen hun zeggen dat riekienap.nl een van hun cliënten is.
Men laat dus het spoor doodlopen bij Hostings Concept b.v.

Efje

Bericht door Efje »

Klopt inderdaad helemaal niets van! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Niet betrouwbaar!!!
Het bedrijf is TOTAAL NIET bereikbaar. Geen enkele communicatie mogelijk. Er wordt al 5 weken niet gereageerd. Het contact formulier op de website is de enige mogelijkheid.
Ik heb nl. een paar zg.echte merk slippers gekocht, betaling liep via China.
Uiteindelijk ontving ik wel een pakketje. Echter totaal niet overeenkomend met de bestelling. Zijn eche NEP slippers , met een geheel andere (nep) merknaam erop, ander model, andere kleur etc. Geen kwaliteit. Zeker niet het bedrag van mijn betaling waard.

Andy88

Bericht door Andy88 »

Ik ben zopas 110 Euro armer. Ipv een paar vivobarefoot schoenen kreeg ik vanuit China een paar van het merk TBA ter waarde van 18 dollar. Geen traceernummer, geen telefoonnummer en de mails in gebrekkig Engels. Man man man!

theodora

Bericht door theodora »

Nee, niet te vertrouwen.
zelfde verhaal als Andy88
Schoenen van €100 besteld + hoge verzendkosten. Na 2 weken sms van douane Schiphol dat €35 invoerrechten betaald moest worden. Dom, dom, gedaan.
De ontvangen schoenen zijn spuuglelijk en nep, en tot nu toe nog geen reactie op mijn mailtjes.
Duur leermomentje.. :mrgreen: :mrgreen:

Riekie

Bericht door Riekie »

Ik ben dus Riekie Nap en heb helemaal geen bedrijf met schoenen er is dus iemand die mijn naan en @mail gebruikt.
en dat vind ik dus niet leuk.
kreeg trouwens vanavond een mail van iemand die wat heeft besteld snap er niets van hoe dit mogelijk is
Groetjes Riekie nap ga binnenkort ander @mail aanvragen

dus bestel maar niets want klopt niets van

Plaats reactie