LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat kan ik nu nog doen?

hvanderveen
Berichten: 2
Lid geworden op: 21-12-2016 11:46

Wat kan ik nu nog doen?

Bericht door hvanderveen »

Iemand een idee?

Eind november online een lamp gekocht. Helaas, eenmaal in huis was het niet wat we wilden. Lamp was al vooruit betaald, gemaild met het bedrijf hoe ik hem retour moest sturen. Gedaan, met de aangetekende post. Op 2 december zijn de twee pakketten in ontvangst genomen door het bedrijf. Op de website staat te lezen dat ze het geld van retouren binnen twee weken terug storten .Inmiddels is het dus 19 dagen later en nog geen cent terug gekregen. Wel kreeg ik vorige week een credietfactuur via de mail, maar nu bijna een week later is er geen bijschrijving gedaan.

Ik krijg geen antwoord op mijn mailtjes, de telefoon wordt niet opgenomen, wanneer ik ook bel. Ik wordt meteen in de wacht gezet met een bandje.
Ik erger me inmiddels behoorlijk, het gaat om 360 euro. Wat kan ik doen?

Plaats reactie