Ik heb sterke vermoedens dat de webwinkels poppie-art Rotterdam en Wellnesshomeparties waar schoenen tegen ongelooflijk lage prijzen worden aangeboden oplichters zijn.
Ik heb beiden mails gestuurd maar nooit reacties ontvangen.
Wellnesshomeparties geeft aan "free shipping" maar rekent € 19,00 verzendkosten.
En de veel hogere adviesprijzen en hele lage verkoopprijzen tov andere webwinkels zoals sarenza
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vermoedens Malafide webwinkels
Re: Vermoedens Malafide webwinkels
Ik heb hetzelfde vermoeden over wellnesshomeparties. Vorige week een paar schoenen besteld, daarna gevraagd om een statusupdate gevraagd deze heb ik echter niet mogen ontvangen.cas835 schreef:Ik heb sterke vermoedens dat de webwinkels poppie-art Rotterdam en Wellnesshomeparties waar schoenen tegen ongelooflijk lage prijzen worden aangeboden oplichters zijn.
Ik heb beiden mails gestuurd maar nooit reacties ontvangen.
Wellnesshomeparties geeft aan "free shipping" maar rekent € 19,00 verzendkosten.
En de veel hogere adviesprijzen en hele lage verkoopprijzen tov andere webwinkels zoals sarenza
Nog even en ik ga aangifte doen
Re: Vermoedens Malafide webwinkels
Beide websites zijn zo corrupt als de pest.
www.wellnesshomeparties.nl is van de mij nu wel overbekende keten E-nom Inc.
Met alle bijbehorende spam.
In deze sites ontbreekt adres telefoonnummer enz. En zijn praktisch niet te benaderen.
Bij de site poppie-art.nl ontbreken ook al deze gegevens. Deze site hoort thuis op de Bahama's.
Mijn advies is, blijf van dit soort sites af.
www.wellnesshomeparties.nl is van de mij nu wel overbekende keten E-nom Inc.
Met alle bijbehorende spam.
In deze sites ontbreekt adres telefoonnummer enz. En zijn praktisch niet te benaderen.
Bij de site poppie-art.nl ontbreken ook al deze gegevens. Deze site hoort thuis op de Bahama's.
Mijn advies is, blijf van dit soort sites af.