LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ............................................................

Plaats reactie
lange86

............................................................

Bericht door lange86 »

..................................................................................................
Laatst gewijzigd door lange86 op 18-08-2014 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Mamir78

Re: ............................................................

Bericht door Mamir78 »

Beste,

In juli 2012 heb ik een bestelling gedaan voor slaapkamermeubelen (alles er op en er aan) voor maarliefst 1150 euro. Het heeft drie maanden geduurt voordat dit binnen was. De reden was volgens de verkoper dat er problemen waren met de leverancier uit Italie. De artikelen zagen er prachtig uit dus ik besloot nogmaals te bestellen, ditmaal in januari 2013. Dit keer voor woon- en slaapkamermeubelen (ook alles er op en eraan). Dit alles voor het bedrag van 2400 euro. De verkoper vroeg wederom om het gehele bedrag vooraf te betalen. We hebben dit netjes gedaan. Echter zijn de meubelen nooit geleverd terwijl we meerdere keren contact met hem hebben gezocht. Hij bleef via de email contact met ons houden. Elke keer vertelde hij dat er problemen waren met de leverancier. Ik heb hem in maart een keer vertelt dat ik aangifte bij de politie wilde doen. Hij belde me meteen op en smeekte me dat niet te doen omdat hij anders nooit meer zaken kon doen. Ik mist volgens hem echt geloven dat hij problemen had met de leverancier. Ik heb het hierbij gelaten in afwachting van de levering van mijn goederen. Echter heeft dat niets opgeleverd. Zo'n tien dagen geleden heeft hij me voor het laatst via de email laten weten dat het er echt snel aankomt. Sindsdien reageert hij niet meer op mijn emails. Ik ben heel benieuwd hoe het u en andere mensen vergaan is. Misschien kunnen we samen iets doen? Ik wil het in elk geval hier niet bij laten zitten.

Met vriendelijke groet,
Marjan

lange86

Bericht door lange86 »

mij is alles afbetaald door stephan

Mamir78

Bericht door Mamir78 »

HOE?????
Alsjeblieft help mij ook mijn geld terug te krijgen, hij reageert nooit op mijn emails en berichten. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? ALSJEBLIEFT HELP ME

Edmo

Bericht door Edmo »

Misschien even de website vermelden. Niet zo netjes van de TS (Topic Starter) om zijn/haar berichten weg te halen.
Mag het probleem voor de één opgelost zijn maar de ander blijft ermee zitten.

Mamir78

Bericht door Mamir78 »

Website is: http://www.interhighgloss-furniture.nl
Kun je me helpen dan????

Edmo

Bericht door Edmo »

Deze website is zo te zien offline :?

Plaats reactie