LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spook-aanmaningen webshops

Gesloten
stephano1990

Spook-aanmaningen webshops

Bericht door stephano1990 »

Sinds enige tijd krijg ik pakketten aan de deur van online kledingwinkels die op mijn adres besteld zijn maar op een onbekende naam ( meestal Gabriel Dino), ik heb deze pakketten nooit aangenomen.

Sinds anderhalve week ontvang ik ook aanmaningen van online kledingwinkels, wederom gericht op deze zelfde persoon. Deze stuur ik direct retour afzender met de melding "deze persoon is niet bekend op dit adres", maar ze blijven hardnekkig teruggestuurd worden.

Ik heb vanmorgen contact opgenomen met de politie om te zien of ik bijvoorbeeld aangifte zou kunnen doen van adres fraude, maar deze kunnen niets voor mij betekenen.

Deze persoon, die werkt onder de fictieve naam Gabriel Dino is bezig om online kleding winkels op te lichten en ik zit dus "stuck in the middle" en krijg dag in dag uit rommel in mijn brievenbus, waarvan ik mag uitleggen dat ik hier niets mee te maken heb. Is er echt helemaal niets dat ik kan doen om de overlast die ik hiervan ondervind te stoppen?

Gesloten