LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Retourneren Filmspeler.nl onmogelijk!!!

Plaats reactie
ebaudoin67

Retourneren Filmspeler.nl onmogelijk!!!

Bericht door ebaudoin67 »

Ik heb de ervaring dat retourneren onmogelijk is bij Filmspeler.nl
Na aankoop van de speler wilde ik hem retourneren en heb geprobeerd ca 9x om hem telefonisch te bereiken echter zonder succes want meneer heeft altijd zijn telefoon uit staan.
Daarna heb ik hem vele malen gemaild maar ook hier reageert meneer niet op.
Van mijn mailconversaties heb ik telkens een schermafdruk gemaakt om aan te tonen dat nergens op wordt gereageerd.
Na twee weken heb ik mijn Rechtsbijstandverzekering ingeschakeld en ook zij hebben geprobeerd om de goede man te bereiken echter ook door hun zonder resultaat.
De Rechtsbijstandverzekering heeft mij uiteindelijk voorgesteld dat zij mij het bedrag terug betalen omdat anders hun eigen kosten hoger zullen zijn dan het te vergoeden bedrag!!!
Ik ben er natuurlijk blij mee maar het eigenlijke probleem wordt hier niet mee opgelost want meneer kan gewoon zijn gang gaan!
Één goede raad, koop nooit bij Filmspeler.nl en pas op want hij komt ook onder andere namen voor oa Connexplay.nl

marrie

Re: Retourneren Filmspeler.nl onmogelijk!!!

Bericht door marrie »

Klopt! Hier helaas dezelfde ervaring. Als deze meneer wil verkopen is ie wel thuis maar voor andere vragen krijg je nul op het rekest.

GarduVin

Re: Retourneren Filmspeler.nl onmogelijk!!!

Bericht door GarduVin »

Zijn lid van thuiswinkel waarborg. Klacht indienen hier.

https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen

Plaats reactie