LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pro Mail Homeshopper, ondeugdelijk produkt

Plaats reactie
Lady Drummer

Pro Mail Homeshopper, ondeugdelijk produkt

Bericht door Lady Drummer »

Pro Mail Homeshopper, je kunt er beter niets kopen. Als je namelijk een klacht hebt, wordt die niet opgelost. Pro Mail Homeshopper verkoopt via www.lidshop.nl zogenaamde flowerrolls, dit zijn bloemzaden verwerkt in een rol papier. Twee stuks kosten 17,95. Je spreidt het papier uit in je tuin of border, gooit er een laagje tuinaarde overheen, nat houden en voilà, na 4 weken een prachtig bloementapijt. Althans, volgens de wervende tekst en de illustratie van de bloemenzee die je kunt verwachten. In werkelijkheid had ik na 8 weken een heleboel onkruid en één bloempje. Ik heb foto's gemaakt van het resultaat en een klacht ingediend, echter: Pro Mail Homeshopper weigert verantwoordelijkheid te nemen voor dit ondeugdelijke produkt en de misleidende reclametekst. Zeer slechte klantenservice! Pro Mail Homeshopper, Lidshop en Homeshopnet.nl vallen onder dezelfde onderneming.

iemand555

Re: Pro Mail Homeshopper, ondeugdelijk produkt

Bericht door iemand555 »

http://gooddeals.nl/ is ook een website van hun. Dit product http://www.gooddeals.nl/product/tuin%7C ... s/376I.htm blijkt niet te werken en dan krijg je weer een nieuwe exemplaar. Maar die werkt eveneens niet. De Solar garden guard pro (Tuinwachter) is dan ook geen aanradar.

ptr1968

Re: Pro Mail Homeshopper, ondeugdelijk produkt

Bericht door ptr1968 »

Ik wou dat ik dit eerder gelezen had.
Zelfde mij ook overkomen, dingen besteld die totaal niet overeenkomen.

Bestel een leren pilotenjas, krijg een leren vestje zonder mouwen.
Retour gestuurd (moest zelf betalen), vervolgens kreeg ik een leren jas met flut plastic rits, terwijl er een robuuste metalen in de omschrijving stond. Verder was het patchwork en viscose strech aan mouwen en onderkant jas, niet volgens website.
Terug gestuurd, krijg maar geen reactie meer
Pas op voor Homeshopnet / Lidshop, wees gewaarschuwd

Peter

Plaats reactie