LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pas op voor jouwsportspullen.nl

ArieL

Pas op voor jouwsportspullen.nl

Bericht door ArieL »

Een tijdje geleden heb ik been bestelling gedaan bij jouwsportspullen.nl. Omdat ik naar een bepaalde combinatie van spullen op zoek was, keek ik op dat moment op meerdere webwinkels tegelijk. Als gevolg daarvan heb ik deze winkel die als enige alle spullen op voorraad zou hebben, niet goed op keurmerk gecontroleerd.

Alles ging via ideal en de order werd netjes bevestigsd. Daarna bleef het stil. Na een week navraag gedaan wanneer de spullen geleverd zouden worden. Geen reactie. Na vijf dagen weer op alle mogelijke manieren contact gezocht en de betaling teruggevraagd.
Daarop kreeg ik deze reactie:
Excuses voor de late reactie.
de webshop zou uit de lucht moeten zijn.

Ik zal doorgeven dat de het bedrag z.s.m. terug gestort moet worden.

Excuses hiervoor.
Ik heb netjes de wettelijke termijn van terugbetaling afgewacht, en weer contact gezocht. Helaas wordt niet meer gereageerd, en is ook niet aan een laatste verzoek om terugbetaling voldaan...

Hoewel de webwinkel nog steeds technisch volledig functioneert, beweert de beheerder dat deze webwinkel uit de lucht zou moeten zijn... Kortom: beter hier niet te bestellen.

Plaats reactie