LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pas op met designmerk OUTLET sites grote merken

Plaats reactie
Mismuis

Pas op met designmerk OUTLET sites grote merken

Bericht door Mismuis » 07-07-2016 11:27

Ik heb op The North Face outlet 2 jaar geleden besteld en kreeg ook netjes geleverd. Opnieuw met dezelfde link dit jaar weer gezocht en kwam op de site die er hetzelfde uitzag (Copyright © 2014 mkb-onlinebackup.nl Powered by The North Face Nederland) maar waar wel mkb-onlinebackup.nl boven stond.
Vervolgens in goed vertrouwen toch besteld (ging eerder toch ook goed?), omdat de site er zo professioneel uitziet.
Toen ik had betaald kreeg ik een bevestiging via fristpay.com en als je daarop gaat googelen kom je heel wat tegen.
Alles wordt omgeleid via China en er zijn heel veel klachten over outlet bestellingen van internationaal bekende bedrijven zoals The North Face, Nike, Uggs, Adidas, Timberland etc. (ook juwelen sites en tassen sites, maar die ken ik niet).
Ze maken echt uitziende sites met merklabel en alles zoals op de merksite (maar vaak wat oudere exemplaren, zodat je ook denkt echt vanuit de outlet te bestellen), alsof het gewoon vanuit eigen land gaat, maar je bestelling gaat via China en ALS je al iets ontvangt, is het zeker NIET het product wat je bestelde en vaak nep!
In mijn geval had ik een The North Face triclimate dames jas besteld en ontving na 15 dagen een (goed uitziende, maar wel nep) Arc'terix heren jas en geen antwoord op al mijn mails.
Dus wil je goedkope merkspullen kopen, kijk even op http://www.complaintsboard.com/complain ... 01056.html of je site daar op vermeld wordt, of een naam heeft die erop lijkt, want ze zijn natuurlijk wel zo slim om alles wat wordt ontdekt weer van naam te veranderen.

Edmo

Re: Pas op met designmerk OUTLET sites grote merken

Bericht door Edmo » 09-07-2016 00:26

omdat de site er zo professioneel uitziet
De webshop deugt van geen kant. De prijzen zijn te mooi om waar te zijn dus loop je een groot risico.

Plaats reactie