LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Parfum.nl wie is er nog meer door hen opgelicht?

pauldeblock

Re: Parfum.nl wie is er nog meer door hen opgelicht?

Bericht door pauldeblock »

Dank voor de link. Ik heb overigens contact met de journalist van dit artikel (Ton Broekhuizen)

Vil

Bericht door Vil »

In mei hb ik een bestelling geplaatst nooit gekregen,bestelling geannuleerd talloze mails en telf gesprekken die onbeantwoord blijven. Moet er maar een keer persoonlijk naar toe gaan

pauldeblock

Ik heb zojuist een FB-pagina aangemaakt zodat zoveel mogelijk gedupeerden zich hier kunnen melden. Het zou fijn zijn als je ook jouw verhaal erop wilt zetten en ook de pagina wilt liken.

https://www.facebook.com/gedupeerddoorParfumPuntnl

Shandi

Bericht door Shandi »

pauldeblock schreef:Ik heb zojuist een FB-pagina aangemaakt zodat zoveel mogelijk gedupeerden zich hier kunnen melden. Het zou fijn zijn als je ook jouw verhaal erop wilt zetten en ook de pagina wilt liken.

https://www.facebook.com/gedupeerddoorParfumPuntnl
Ook mijn dochter is gedupeerd door parfum.nl maar zij heeft helaas nog goede hoop dat parfum.nl zijn woorden waard maakt maar ik als moeder weet dat jaren geleden al een uitzending is gemaakt van deze oplichter.
Hij heeft gewoon de draad weer opgepakt. Schijnt toch de moeite waard te zijn onschuldige, domme burgers op te lichten. Misschien dat de politie en rechters eens wat hogere straffen uit delen.

pauldeblock

Ik heb een paar dagen geleden mijn geld teruggekregen. Dit is volgens mij niet uit rechtschapenheid gebeurd, maar uit het feit dat ik nogal actief op allerlei fora ben geweest om deze misstand aan de kaak te stellen. Daarnaast heb ik allerlei instanties benaderd met hetzelfde doel. Het beheer van de FB-pagina is inmiddels door iemand anders overgenomen. Ik wens ieder succes met het terugkrijgen van zijn/haar centjes.!

GeaDesign1

Bericht door GeaDesign1 »

Van vrienden had ik op mijn verjaardag een cadeau kaart 15 euro gekregen van bovengenoemd bedrijf. Deze heb ik proberen te verzilveren en heb zelf 38,90 euro bijbetaald. Diverse mails gestuurd (geen reactie) en gebeld maar het telefoonnummer is afgesloten. Als je een cadeau kaart krijgt die je overal kan kopen mag je aannemen dat het bedrijf ook de bestelde goederen leverde. Wie heeft ook deze ervaring

van Oers

Bericht door van Oers »

Ook ik ben opgelicht, al heeft Parfum.nl in mijn geval nog tot 18 januari om de juiste producten te leveren.

(Echter geen ontvangstbevestiging van de bestelling in mijn mail, wel een afschrijving van 164 euro, geen reactie op mailverkeer en telefonisch afgesloten).

Heb je jouw parfum niet ontvangen dan kun je 2 dingen doen:

(dit kost niet veel tijd, en samen sta je sterker!)

1. Doe online aangifte bij de politie:
http://www.politie.nl/aangifte-of-meldi ... ting/stap1

2. Neem contact op met MultiSafePay.com als je via hen betaald hebt.

www.multisafepay.com/nl_nl/
Is je product niet binnen de vastgestelde levertermijn van 14 dagen binnen gekomen, dan starten zij een klachtenprocedure. Zij kunnen dan het geld proberen terug te halen bij de webshop.

Indien Parfum.nl in gebreke blijft met het verzenden van bestellingen, hoort deze site offline gehaald te worden.

Hopelijk komt Parfum.nl snel de afspraken met consumenten na.

NB. Een paar jaar geleden bestelde ik er overigens wel met tevredenheid.

Plaats reactie