LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OPLICHTERS FIETSEN-OUTLETMAXX24

marco1953

Re: OPLICHTERS FIETSEN-OUTLETMAXX24

Bericht door marco1953 »

Beste lotgenoten,

Zopas een medewerkster van MOLLIE.NV aan de lijn gehad. Wij wisten dit uiteraard reeds, maar zij heeft mij formeel bevestigd dat het hier om een grootscheepse oplichtingszaak gaat en dat de politie met een onderzoek bezig is. Dus massaal klacht neerleggen in de hoop nog iets van uw centen te recupereren.

ramoontje

Bericht door ramoontje »

Ben gister naar Voorburg gereden. Heel raar de postcode en straat klopte maar het nummer hield op bij 362. Heb het zelfs nog aan een bewoner gevraagd heeeeel vaag dus!!!

marco1953

Bericht door marco1953 »

Het knettergekke is dat alle politiediensten nu weten dat het hier gaat om georganiseerde internetcriminilaliteit en toch kan je rustig blijven bestellen op die website !!!!! Het moet toch een koud kunstje zijn om die smeerlappen te ontmaskeren.

joch3m

Bericht door joch3m »

En daarom heb ik er al voor gezorgd dat je niet meer kan afrekenen via de webwinkel. Op de politie hoef je niet te wachten, die kan alleen maar bonnen uitschrijven.
marco1953 schreef:Het knettergekke is dat alle politiediensten nu weten dat het hier gaat om georganiseerde internetcriminilaliteit en toch kan je rustig blijven bestellen op die website !!!!! Het moet toch een koud kunstje zijn om die smeerlappen te ontmaskeren.

marco1953

Bericht door marco1953 »

Blijkbaar is VOAkeurmerk.nl toch ernstig met deze zaak bezig (terwijl de VETBETAALDE Belgische politie blijkbaar niet is geïnteresseerd:

"Geachte heer,

Bedankt voor de mails, we gaan deze bundelen.
Echter wijs ik u erop dat u zelf zoveel mogelijk aangifte moet doen.
Dit moet u zelf doen, dit kunnen we niet voor u doen.
Het doel van VOAkeur is het bundelen van zoveel mogelijk informatie.
Een instantie die u inschakelt kan deze gehele bundel bij ons opvragen.
Mochten we meer informatie krijgen dat relevant voor u is, dan mail ik u dit direct door.
Wijs ook eventueel andere gedupeerde op de pagina en vertel dat we bezig zijn om alle informatie te verzamelen.

Hopende op een massale aangifte waarbij deze partij aangepakt wordt.

Met vriendelijke groet,
Dhr. G.C.J.C. van de Ven"

Ikzelf kan geen elektronische aangifte doen bij de Nederlandse politie omdat ik niet beschik over een typisch Nederlands nummer (wellicht te vergelijken met ons Rijksregisternummer)
:(

joch3m

Bericht door joch3m »

Heel bijzonder ook is dat als je bij www.mijnpolitie.nl de webwinkel check doet en zoekt op de website er geen meldingen zijn...Faal.

riggard

Bericht door riggard »

ramoontje schreef:Ben gister naar Voorburg gereden. Heel raar de postcode en straat klopte maar het nummer hield op bij 362. Heb het zelfs nog aan een bewoner gevraagd heeeeel vaag dus!!!
Weet je zeker dat 368 niet in een portiekje was ofzo? Als je trouwens de naam van de zaakvoerder googled kom je ook wel wat aanknopingspunten tegen, o.a. datingsites...

Kun je je voordoen als een hete chick en 'm dan eens goed de waarheid vertellen :lol:

marco1953

Bericht door marco1953 »

Welke straat in Voorburg a.u.b ????????

Machieldv

Bericht door Machieldv »

De site is nu gelukkig offline.

Machieldv

Bericht door Machieldv »

De zaakwaarnemer is Pedro Miguel Mateo Genao. Geboortedatum [verwijderd door moderator]. Hij woont dus wonen in Voorburg maar via internet zoek hij een kamer in Den Haag. Tevens zit hij op het [verwijderd door moderator] Het telefoonnummer dat van hem beschikbaar is via internet werkt helaas niet.

Xanam123

Bericht door Xanam123 »

ik heb vandaag in België klacht ingediend. Het verhaal hier is gelijklopend. hier is het gekoppeld aan een zaak in Belgie. ik heb van heel het gebeuren ook een factuur gekoppeld aan dat bedrijf. volgens koophandel zou het bedrijf nog steeds bestaan en het wordt verder uitgezocht.
hopelijk zie ik mijn centjes ook terug. :evil: :evil: :evil:

Todio

Bericht door Todio »

Op 23 december 100 euro overgemaakt voor een mooie fiets. 28 januari zou de fiets geleverd worden, hele ochtend gewacht. Mail gestuurd. Antwoord excuses en 75 euro korting en 2 februari wordt de fiets echt geleverd.
Weer niets gezien.

Ik denk dat goedkoop toch duurkoop is geweest en dat ik naar mijn fiets kan fluiten.

Er wordt ook niet meer gereageerd op mailtjes.
Ik ga nu aangifte doen.

Xavi

Bericht door Xavi »

Helaas ook slachtoffer van deze oplichters ! Heb aangifte gedaan bij de politie en contact gezocht met het VOA Keurmerk. Ik raad iedereen aan om hier naar te mailen. Dit is wat ik terug kreeg van VOA

"" Als eerste bedankt voor uw melding, graag helpen we u verder.

Heeft u Facturen en correspondentiemails voor ons?
We kunnen alleen aangiftes met bewijslast verzamelen.
Indien er een gezamenlijke aangifte komt kunnen we dit gebundeld door geven.
Zie ook,
https://www.voakeurmerk.nl/certificate/page/52 ""

ramoontje

Bericht door ramoontje »

riggard

Helaas was 162 de laatste portiekwoning. Maar ik begrijp dat hij op het *** zit. Welke?? Ik woon naast het **** en mijn schoonzus werkt op het ***. Als je wat meer informatie heb kunnen we hem iedergeval even opzoeken!!!!!!

[Persoonlijke informatie verwijderd door moderator - graag delen via PB]

gniles

Bericht door gniles »

ICS heeft mijn geld vandaag teruggestort gelukkig.

De paypal claim is gesloten vanwege +45 dagen.

Paypal krijgt deze Chargeback van ICS te horen, en zal daarna de claim opnieuw openen om op hun beurt het geld terug te eisen.

Ben benieuwd, maar vanaf nu is het mijn pakkie-an niet meer.

En voor iedereen die mensen wil gaan opzoeken enzo; ik weet niet of je wel eens naar van die Alberto Stegeman programma's kijkt, die mensen 'confronteren' is puur voor je eigen 'gelijk', je krijgt er nooit geld mee terug he. Probeer het via verzekeringen/fondsen/creditcards etc te regelen. Die aangiftes zouden genoeg moeten zijn. Je wint er niks mee om eigen rechtertje te gaan spelen.

Gesloten