LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OPLICHTERS FIETSEN-OUTLETMAXX24

joch3m

Re: OPLICHTERS FIETSEN-OUTLETMAXX24

Bericht door joch3m »

Hopelijk krijg jij je geld wel terug Riggard, als je binnen die 45 dagen zit moet dat geen probleem zijn lijkt me. Hou je ons op de hoogte?

Wel aangifte doen iig!

wodi

Bericht door wodi »

hallo,

de laatste ontwikkeling binnen Turks familie bedrijf rojin,
https://data.be/nl/doc/staatsblad/akte/ ... 2800151990
de oplichter davut cakir (hij zet achter webwinkel) is ontslagen sinds 28-8-2014
maar door administratie vergissing is de uittreksel later bij de rechtbank neergelegd(stempel 16/01/2015)

dus op dit Turks manier heeft rojin niks toemaken met de oplichting,
natuurlijk de rechter van koophandel Antwerpen heeft ook een mooie elektrische fiets gekregen.

In belgia zijn tien talen slachtoffers nog te wachten voor een fiets.

aangifte tegen rojin en de rechter,
de rechter keurt een uittreksel half jaar(nep half daag) oud in deze slecht weer waar opstaat dat de heer huseyin guru heeft 100% van aandelen van de heer davut cakir gekocht op 23-07-2014 gekocht.
ONGELOFELIJK. Mandag aangifte bij de politie en de zak bij rechtsbijstand melding.

MVG WODI.

bobby1

Bericht door bobby1 »

Hallo,waneer men de BTW nr opzoekt komt men bij rojin in Brussel uit.
wijzelf vonden dit een verdachte site ivm de lange levertijd,hadden gebeld en het enige wat ze ons kon vertellen was om een mail te sturen voor de rest kon ze op onze vragen niet antwoorden ivm de levertijden enz...
Gelukkig hebben we niets besteld en hebben we ook deze site gezien.
en na wat we hier lezen zijn het voor de volle 100procent oplichters :evil:

864.962.856 (Niet onderworpen aan btw)
Adres: de Meeûssquare 40
1000 Brussel

NACE: Groothandel in kleding, met uitzondering van werk-...

riggard

Bericht door riggard »

Adres van de zaakvoerder is te vinden in:
https://data.be/nl/doc/staatsblad/akte/ ... 2800151990

Is in voorburg... 19 jarige student zo leert google.

gniles

Bericht door gniles »

Aangifte vereist dat je 5 dagen hebt gewacht na aangekondigde leverdatum.
Die is vandaag volgens mijn laatste mail dus wacht wel ff tot vrijdag.
Vanmiddag eerst de CC formulieren in orde maken.

sandel

Bericht door sandel »

Het lijkt allemaal zo mooi. Een prachtige wielrenfiets voor een superscherpe prijs uit een failliete boedel (van circa 3000,- voor 1395,-). Na wikken en wegen nemen we de gok. Een week geleden bestellen we de fiets.

En hier zit ik dan nu te wachten tot de fiets wordt afgeleverd. Een telefoontje naar het kantoor om te vragen waarom we geen aflever-smsje hebben ontvangen, levert een Franse voicemail op. Ik vertrouw het ineens helemaal niet en kom op de site van opgelicht.nl en krijg onmiddellijk een heel naar gevoel. Mijn man is nu als een gek aan het proberen de helft van de aanbetaling terug te krijgen via de bank, maar geen idee of dat gaat lukken. Ik bel direct mijn vriendin die ook net een fiets voor haar zoon heeft besteld om er ook werk van te maken.

De aanloop naar de bestelling was al raar; vreemde en in slecht Nederlands geschreven mailtjes van Vanessa, Guillain, en andere verkoopteamleden hadden ons wellicht al aan het denken moeten zetten. We kregen tot twee keer toe een excuusmail met een korting van eerst 75 en daarna nogmaals 25 euro en tot twee keer toe een aanpaste levertijd. Die korting van inmiddels 100 voelt aanvankelijk wel prettig op die flink dure fiets, maar inmiddels bekruipt ons het gevoel dat de fiets niet gaat komen.

Heeft iemand nog een tip hoe we de reeds overgemaakte helft van het aankoopbedrag zouden kunnen terughalen?

Yannick

Bericht door Yannick »

Beste mensen,

Ruim 1.5 maand geleden heb ik ook de mooie gok gewaagd, Een briljante racefiets met een uitzonderlijke korting. De fiets zou vorige week geleverd worden, maar helaas. Bij navraag (het nummer werkte toen nog wel) bleek er wat misgegaan met de verzending.

De fiets zou vandaag (2-2-2015) geleverd worden. Ook ik zou een sms krijgen met de exacte leverdatum en ook ik kreeg niets. Dit voelde slecht...

Ik ben gaan zoeken en kwam allereerst hier uit. Alle alarmbellen gingen rinkelen. Ik heb DHL gebeld en gevraagd of er hen iets bekend was over dit bedrijf dan wel een levering op mijn adres. DHL wist me te vertellen dat bij hen niets bekend was over beide. Ook meldden ze me dat zij geen sms dienst aanbieden.

Toch was het voor mij nog niet genoeg. Ik heb de domein gegevens opgezocht en geconstateerd dat Yandex gebruikt wordt om te mailen. Dat is een Russische Google...Ook in data.be gekeken en daar viel ook mij op dat de zaakvertegenwoordiger steeds wisselt, de laatste op 15 januari van dit jaar...

Toen consuwijzer gebeld. Zij vertelden me dat ik het beste aangifte kon doen en vooral een brief moest schrijven met de annulering van de order. Dat doen we dan maar...het lijkt hopeloos.

Ik roep iedereen op deze site op aangifte te doen bij de politie. Alleen bij voldoende 'schade' zullen ze ernaar kijken

Treurig dat mensen dit doen

Yannick

Bericht door Yannick »

ook ik ben opgelicht door deze lieden, zie mijn bericht hierover. Morgen aangifte doen, ik roep alle slachtoffers op hetzelfde te doen.

Machieldv

Bericht door Machieldv »

Heeft iemand misschien al een fiets ontvangen? Want de emails zijn bij iedereen hetzelfde zie ik. Vandaag zou mijn fiets worden bezorgd maar uiteraard niks ontvangen.

Groet,

Machiel

peJeZe

Bericht door peJeZe »

Ik heb ook een fiets besteld en ook een soortgelijk verhaal. Echter vandaag alsnog bij PayPal op de 45e dag een claim ingevuld. Ik heb echter maar 15% aanbetaald omdat dat ook kon zonder verdere kosten. Ben ik nu wel blij mee. Maar afwachten wat ik van PayPal terugkrijg, anders bij cc claimen.

Maarten Witlox

Bericht door Maarten Witlox »

Vanmiddag via internet aangifte gedaan.
Binnen 10 minuten gebeurd.
Ook bij Paypal een claim ingediend, ondanks dat die 45 dagen al verstreken waren.
Vreemd genoeg was mijn betaling nog niet ontvangen, terwijl die al op 10 december van mijn rekening afgeschreven is.

ramoontje

Bericht door ramoontje »

En ook ik ben opgelicht! Heb aangifte gedaan bij mijn politie.nl en heb contact opgenomen met mollie payments omdat ik een betaling gedaan heb via ideal ben zelfs zo dom geweest om 2 fietsen te bestellen.

joch3m

Bericht door joch3m »

Ik was er al een beetje bang voor dat deze website een hoop slachtoffers had gemaakt. Teller staat nu op zo'n 20 personen. Belangrijk is om aangifte te doen en ter informatie alle gegevens in onderstaand topic in te vullen.

http://www.opgeletopinternet.nl/index.p ... 474.0.html

marco1953

Bericht door marco1953 »

De cirkel is inderdaad rond. We zijn met zijn allen opgelicht. Vanessa en haar team zijn niet meer bereikbaar. Dus met zijn allen aangifte doen wegens oplichting.

Simone37

Bericht door Simone37 »

Nou ben dus ook opgelicht. De rechtsbijstand erachter gezet en nu een aangetekende brief sturen naar het bedrijf. Wat kan ik nog meer doen? Fiets zou vandaag geleverd worden. Vertrouwde het niet en ben gaan bellen en googelen en dan vindt je dit.....

Gesloten