LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opgepast naztel!

miguelgomez66

opgepast naztel!

Bericht door miguelgomez66 »

Afgelopen vrijdag (18-12) had ik een iphone 6 128gb gekocht bij naztel, nadat ik de goede beoordelingen en zag dat ze een shop hebben. Dus vol vertrouwen in het almachtige Tweakers beoordelingen de bestelling geplaatst. en met Ideal betaald.

Ze zouden binnen 24/48 uur leveren, nu snap ik dat er het weekend tussen zit maar zaterdag nog steeds geen track en trace vond ik al raar.
Maandag gebeld en gemailed om toch maar het zaakje te annuleren. De telefoon was reeds 30 gezakt in prijs. Dus ik dacht we gaan het zelf wel halen.

Vandaag (22-12) geen enkel bericht gekregen over de annulering.

Nu lees ik het een ander aan berichten over in inval van de belasting dienst en vrees ik het ergste!

Esumontere

Re: opgepast naztel!

Bericht door Esumontere »

Jup, hier een gedupeerde. Heb op 21-12-15 een mooie Lumia 950 besteld, betaald met iDeal en een bestelbevestiging en factuur ontvangen. Vervolgens nooit iets meer van de webshop gehoord. Onbereikbaar via de mail en telefoon. Aangifte gedaan na het zien van meerdere negatieve berichten op o.a. Tweakers.net, waarin ook wordt aangegeven dat de fysieke winkel in Sittard is leeggehaald. Ben ik nu mijn geld kwijt? :(

Avro_1

Bericht door Avro_1 »

Ook ik ben mijn geld kwijt! Samsung S5 Neo stond voor kerst op het verlanglijstje. De goede reviews zorgde voor vertrouwen. Helaas is deze dus geschonden :x Contact met de "klantenservice" was niet mogelijk. Via de mail werd niet gereageerd en via de telefoon werd je na een uur (!) weer achter aan de wachtrij geplaatst. Online research gedaan en het blijkt dat er veel meer mensen zijn met dit probleem. Heel erg balen! :twisted:

yasminyasmin

Bericht door yasminyasmin »

Zelfde verhaal hier. Gisteren een samsung s6 besteld en via ideal betaald. Vervolgens geen track en trace code gekregen en na een beetje research op internet bleek dat ze sinds vandaag niet meer bestaan? Ze stonden ingeschreven bij de thuiswinkel waarborg en ik ben er dus vanuit gegaan dat ik het kon vertrouwen. Helaas ben ik nu al mijn geld kwijt.

Esumontere

Ik heb inmiddels de volgende mail ontvangen:

Geachte klant,

Tot onze spijt moeten we melden dat we onverwachtse problemen hebben ondergaan.

Degenen die een annuleringsmail van ons hebben gehad kunnen hun geld binnen enkele dagen op hun rekening verwachten.

Onze overige klanten die bestellingen hebben openstaan maar geen annuleringsmail hebben gekregen, krijgen hun geld ook gecrediteerd.
Dit zal helaas niet binnen enkele dagen kunnen gebeuren, maar wij als NazTel gaan ons best doen om dit z.s.m. te doen.

Wij als NazTel bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak.
We streven er naar om het z.s.m. op te lossen.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice NazTel.nl

Bob123

Bericht door Bob123 »

Afgelopen zaterdag een Samsung galaxy s6 edge gekocht bij naztel.nl maar heb niks ontvangen!

Voor mijn aankoop heb ik veel verschillende reviews bekeken. de site zelf was helemaal in orde en voldeed ook aan het winkelwaarborg keurmerk!! Nou snap ik dat het weekend er tussen zat en dat ik mijn bestelling dinsdag oorspronkelijk zou moeten ontvangen. Dinsdag de hele dag thuis gezeten voor mijn nieuwe smartphone en helaas niks ontvangen! Dus heb ik maar geprobeerd om contact op tenemen met het bedrijf WAT DUS TOTAAL ONMOGELIJK IS!! Ik ben nu vreeslijk bang dat ik al mijn spaar centen voor mijn tel kwijt ben :evil: :evil: :evil: :evil: !! Heb gelijk aangifte gedaan en een klacht ingediend bij winkelwaarborg. ik ga er ook echt alles aan doen om mijn geld terug te krijgen!!

rmer2

Bericht door rmer2 »

Op 17/12 een i phone 6s 64gb besteld.
op 21/12 bevestiging van betaling,zou een track&trace code krijgen de volgende dag.
Niet dus!
Ik vind het jammer dat een site zoals thuiswinkel zich zo plots terug trekt.
Het zijn zij die advies geven of de winkel betrouwbaar is, deze info hebben vele mensen gevolgd en zitten nu in dezelfde situatie als mij! Kerst vieren met een serieuze hap uit het budget!

Frozone

Bericht door Frozone »

Ook hier hetzelfde probleem. Op 18/12 een Iphone besteld vooral vanwege het Thuiswinkel waarborg certificaat. Betaald via Ideal maar levering nooit ontvangen. Nadat ik gisteren een mail heb gestuurd waar mijn bestelling blijft kreeg ik om 23:23 de hier al eerder genoemde mail dat ze wegens omstandigheden niet kunnen leveren en dat ze proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Denk dat ik gezien de verhalen wel kan fluiten naar mijn centen.

Esumontere

Er zijn op Tweakers (http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... 3#45481363) en op Facebook (https://www.facebook.com/NazTel.nl/?fref=ts) inmiddels meerdere berichten verschenen van mensen die geld terug hebben ontvangen. Er is dus hoop :)

Avro_1

Bericht door Avro_1 »

Er zit echter totaal geen logica in de terugbetalingen. Ten eerste betreft het maar een aantal mensen. En ten tweede heeft de één wel een "annuleringsmail" gekregen en de ander niet. Niemand weet dus waar hij/zij aan toe is?! Contact proberen te leggen met meerdere partijen (NazTel, Sisow) en op een of andere manier is het geld nergens meer te vinden. We zijn dus volledig afhankelijk van de handelingen van Naztel :?

@[email protected]

Bericht door @[email protected] »

Ook ik heb een iPhone besteld en ja besteld met iDEAL. Ik ben de hele dag contact aan t zoeken met t bedrijf. Het schijnt leeg t zijn gehaald door de FIOD. Ik ben bang dat ik jan fluiten naar mijn gespaarde centjes. Winkelwaarborg is ook wasse neus!!! Ook hun doen er niets aan. Wat heeft dat keurmerk überhaupt voor zin. Bank kan ook niets betekenen. Heb aangifte bij de politie gedaan sta verder met de rug naar de muur. Daar gaat mijn geloof in de mens.

oplichting

Bericht door oplichting »

Ook ik ben dus opgelicht door Naztel. Afgelopen maandag 21 december heb ik, na telefonisch contact met een Naztel medewerker over de levertermijn, een Samsung Galaxy S5 mini besteld en per IDEAL betaald. Bevestiging en Factuur kreeg ik netjes binnen.

Ik schrok me echt rot toen ik vandaag zag dat er een inval door de FIOD bij Naztel was geweest. Direct per mail en telefonisch contact proberen te zoeken met Naztel maar zoals bij alle anderen zonder resultaat. Ik ben bang dat ik ook naar mijn bestelde mobiel en het betaalde geld kan fluiten. Ik hoop dat we met alle andere gedupeerden iets kunnen bereiken zodat we in ieder geval ons geld terug kunnen krijgen!

sytze2812

Bericht door sytze2812 »

wij ook op 17 dec 2 iphone 6s plus besteld voor de tijd onderzoek gedaan naar naztel er leek niets op dat dit niet goed zat. en heb nog gebeld met naztel ik had nog geen Track & Trace ontvangen naar mijn telefoontje kreeg ik een Track & Trace code . maar die staat tot nu toe naar 8 dagen dat postnl geen pakje heeft ontvangen

miguelgomez66

Bericht door miguelgomez66 »

Hoi,

Net een reactie binnen gekregen van Sisow ( het bedrijf waar de betaling eerst naar toe gaat).

Geachte heer ,

Aansluitend op onze mail van 23 december jl. kunnen wij u mededelen dat de Belastingdienst ( FIOD) beslag heeft gelegd op alle gelden van NazTel.

Op dit moment kan Sisow helaas niets voor u betekenen. Wij betreuren ten zeerste de gang van zaken.

Mochten er nieuwe ontwikkelingen zijn zullen wij u berichten.

Met vriendelijke groet,
Senior Compliance Officer

aanwezig van maandag t/m donderdag

Beschrijving: Beschrijving: Description: Description: cid:[email protected]

Binnen Parallelweg 14
5701 PH Helmond

W: http://www.sisow.nl/

W: http://www.sisow-eservices.nl/
T: +31 (0) 85 2 734 734

NRV

Bericht door NRV »