LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opgepast naztel!

Johny.david

Re: opgepast naztel!

Bericht door Johny.david » 26-12-2015 09:52

Ook bestelling geplaatst voor een LG G4. Vermoedelijk geld kwijt? Enig idee wat er nog kan gedaan worden?

FlorianPW

Bericht door FlorianPW » 28-12-2015 23:51

Alleen,

Naar mijn idee is er nog kleine kans dat we ons geld terug krijgen van Naztel. Echter als we deze kans willen vergroten dan moeten we het samen doen. Ik heb een groep opgericht (op facebook) waar gedupeerde van naztel zich kunnen melden. Hier kun je lezen wat de eerste stappen zijn die je moet doorlopen om de kans dat je je geld terug krijgt te vergroten!

https://www.facebook.com/Gedupeerden-Na ... 075790372/

Meldt je bij deze groep en samen zorgen we ervoor dat we ons geld terug krijgen!!

Mvg Florian Peeters Weem (Blackberry priv besteld op 20 december voor 719,99 nooit ontvangen!!)

JoeyM443

Bericht door JoeyM443 » 29-12-2015 13:52

Ook hier een gedupeerde, 19-12 een iphone 6 gekocht, nooit aangekomen en ook nooit meer iets van de winkel gehoord. Na een week ben ik toch op internet gaan kijken omdat ik nergens meer contact met de winkel kreeg, webshop lag eruit, telefoon was een wachtrij waarbij je achteraan sloot nadat je "de volgende aan de beurt" was, en mails werden teruggekaatst omdat het domein niet langer bestond. Ook ik vrees mijn telefoon/geld niet meer terug te zien. Heb alle mogelijke stappen ondernomen om mijn kans hierop toch nog een beetje te vergroten, het is nu alleen nog afwachten.

WesleyNL

Bericht door WesleyNL » 02-01-2016 14:45

op 21-12-2015 ben ik oopgelicht door dit bedrijf, heb een galaxy s6 edge+ gekocht voor 689.99 en heb het nog niet ontvangen, en nnu zie ik dat het bedrijf niet meer bestaat, vind het wel *** want ik heb betaald en heb een email factuur, ben benieuwd wat er aangedaan kan woorden, de winkel had volgens tweekers tog een 4.3 van de 5 sterren

simonevanD

Bericht door simonevanD » 04-01-2016 14:35

Ik heb ook op 17 dec 2015 een telefoon besteld.
De volgende mail ontvangen, maar helaas nog geen telefoon of geld retour gekregen:

Klantenservice NazTel.nl
12/22/15 (13 days ago)
to me
Geachte klant,
Tot onze spijt moeten we melden dat we onverwachtse problemen hebben ondergaan.
Degenen die een annuleringsmail van ons hebben gehad kunnen hun geld binnen enkele dagen op hun rekening verwachten.
Onze overige klanten die bestellingen hebben openstaan maar geen annuleringsmail hebben gekregen, krijgen hun geld ook gecrediteerd.
Dit zal helaas niet binnen enkele dagen kunnen gebeuren, maar wij als NazTel gaan ons best doen om dit z.s.m. te doen.

Wij als NazTel bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak.
We streven er naar om het z.s.m. op te lossen.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice NazTel.nl
etc...

Gaat Trost opgelicht hier een item aan besteden?

Joseph21

Bericht door Joseph21 » 01-02-2016 12:10

Gelukkig heb ik dit weten te vinden voordat ik ergens intrapte. Maar de Babylonische spraakverwarring is alom. Daarom het volgende. Hebben jullie nu gereageerd op de advertenties van www.Naztel.nl ,of hebben jullie besteld bij de firma Naztel.nl B.V. In het eerste geval gaat het dus om de fa. Pro Repair Solutions uit Merselo. en in het tweede geval van een andere fa. nl. Naztel.nl B.V. uit Sittard. En juridisch gezien hebben deze twee zaken niets met elkaar van doen. Ik heb de adressen zoasl ze bij de Kvk bekend staan hier niet bij gegeven. Omdat ik ook niet zeker ben van het feit of ze daar ook ter plekke zitten.

simonevanD

Bericht door simonevanD » 01-02-2016 12:37

Beste Joseph21,

toen ik de telefoon bestelde via www.naztel.nl kreeg ik een bevestiging mail en factuur en alles en daarop stond als afzender firma Naztel.nl B.V. Dus hebben deze zaken wel degelijk met elkaar te maken. Misschien inmiddels is de situatie vast veranderd en zijn er andere partijen bij betrokken of heeft de gene verantwoordelijk inmiddels weer een ander bedrijf opgestart.

lozevisser

Bericht door lozevisser » 02-02-2016 21:19

Joseph21 schreef:Gelukkig heb ik dit weten te vinden voordat ik ergens intrapte. Maar de Babylonische spraakverwarring is alom. Daarom het volgende. Hebben jullie nu gereageerd op de advertenties van http://www.Naztel.nl ,of hebben jullie besteld bij de firma Naztel.nl B.V. In het eerste geval gaat het dus om de fa. Pro Repair Solutions uit Merselo. en in het tweede geval van een andere fa. nl. Naztel.nl B.V. uit Sittard. En juridisch gezien hebben deze twee zaken niets met elkaar van doen. Ik heb de adressen zoasl ze bij de Kvk bekend staan hier niet bij gegeven. Omdat ik ook niet zeker ben van het feit of ze daar ook ter plekke zitten.
Dat hebben ze wel, dezelfde eigenaar.

Joseph21

Bericht door Joseph21 » 05-02-2016 13:47

Beste Simone van D. Wat ik heb willen zeggen is het feit dat bij de KvK heel duidelijk staat dat de eigenaar van de Website www.Naztel.nl is Pro Solutions Repair. Dus hij is niet van Naztel.nl b.v. Dus als je op deze site iets besteld, dan dien je dus bericht te krijgen van Pro Solutions Repair en niet van Naztel.nl b.v. Ook al zou de eigenaar van beide firma's dezelfde zijn. Dus als je via deze website besteld hebt en betaald, maar niets geleverd hebt gekregen, is Pro Solutions Repair uit Merselo verantwoordelijk. Immers je kunt een andere fa. niet de schuld geven.Dat ze zich voordoen als zijnde de andere fa. Dus als je bericht klopt, dan is er m.i.ook sprake van identiteitsfraude.

Een aantal jaren geleden speelde op dit forum zich eenzelfde constructie af. Er waren nogal wat klachten over het reisbureau Prijsvrij. Uiteindelijk bleek het niet om het reisbureau Prijsvrij uit den Bosch te gaan maar om het reisbureau Buitenlandse Zaken uit Rotterdam. Want zij waren de eigenaar van de website www.Prijsvrij.nl. En dan snap je waarvoor ik wilde waarschuwen. Wie is hier juridisch gezien de verantwoordelijke.

Plaats reactie