LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht; fool4dance.nl

Plaats reactie
Ru-che

Opgelicht; fool4dance.nl

Bericht door Ru-che » 23-03-2017 11:04

Let op! blijf weg bij de volgende webshop naam; fool4dance of een alias; Online klassiekinhetland.nl of alias; Schoenen online.nl
Ik heb hier schoenen besteld, netjes betaald, en nooit ontvangen.
Tot 2 x een mail gestuurd en nooit antwoord gehad, en wist na de eerste keer dat ik geen bericht terug kreeg dat het wel eens fout kon zitten. Geld kwijt dus.....!
Weer zo'n bedrijf uit discutabele landen die via via een webshop openen en ongestoord kunnen doen alsof ze uit een land als Nederland of Engeland komen...

Vanderterp

Re: Opgelicht; fool4dance.nl

Bericht door Vanderterp » 26-03-2017 12:55

Gelijksoortige ervaring met fool4dance!
Speciaal overhemd besteld, betaling verliep via [email protected], op de dag van bestelling door mijn creditcard betaald.
3 Weken later wordt er een vod van een hemd afgeleverd, ander merk, ander model, andere stof, alles anders dan besteld.
Reageren kan niet, er is geen enkel contactadres van fool4dance vindbaar. De creditcardfirma kan niets, omdat de betaling niet direct aan de leverancier is gedaan maar via [email protected]
Geld dus kwijt.
Mijn advies is duidelijk: Doe geen zaken met fools4dance. En in het algemeen: wil je iets via internet kopen, check dan eerst de gegevens (vestigingsplaats, KvK, contactadres etc.) van het bedrijf.

Jan Vanderterp

Plaats reactie