LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opgelicht door www.ondernemersloket-roosendaal.nl

Plaats reactie
reneewaseenbeetjedom

opgelicht door www.ondernemersloket-roosendaal.nl

Bericht door reneewaseenbeetjedom » 22-12-2016 10:52

Koop geen merkschoenen in de uitverkoop bij www.ondernemersloket-roosendaal.nl. In plaats van laarzen van Gabor ontving ik oranje Nike's 10 dagen na de afgesproken datum. Ook werd er een te hoog bedrag afgeschreven van mijn creditcard vanuit China. Op emails werd niet gereageerd.

annemax

Re: opgelicht door www.ondernemersloket-roosendaal.nl

Bericht door annemax » 29-12-2016 16:37

Ik ben het met de vorige bezoeker helemaal eens, KOOP HIER NIETS: Na 6 weken eindelijk een pakketje ontvangen waar ook nog eens inklaringskosten van € 25,= voor betaald moest worden. In het pakket zaten niet mijn bestelde laarzen maar goedkope lichtblauwe gympen. Er wordt op geen enkele mail gereageerd. Uiteindelijk aangifte gedaan van internet fraude. Conclusie: flinke som lichter en deze fraudeurs kunnen gewoon hun gang blijven gaan. :evil:

Nesie

Re: opgelicht door www.ondernemersloket-roosendaal.nl

Bericht door Nesie » 07-01-2017 11:21

Beste,

ik heb net hetzelfde voorgehad. Ik had twee paar schoenen van Gabor besteld en kreeg na 6 weken 2 paar goedkope basketten van Nike. Na meerdere mails gestuurd te hebben kreeg ik nooit reactie.
Is er hier niets aan te doen zodat we ons geld kunnen recupereren?

Groetjes,
vanessa

Plaats reactie