LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht door Witgoedmedia.nl

Plaats reactie
Rebec

Opgelicht door Witgoedmedia.nl

Bericht door Rebec »

Ik ben opgelicht door witgoedmedia.nl ik had een koelkast besteld en betaald op 11 okt maar heb nog niks ik hoop dat ze gepakt worden en heb aangifte gdn bij politie proces-verbaal nummer is PL0600-2016519383-1 wie ook opgelicht is door witgoedmedia.nl doe aangifte is het beste succes

GarduVin

Re: Opgelicht door Witgoedmedia.nl

Bericht door GarduVin »

Goedendag,

Vanuit de Stichting is het platform www.opgeletopinternet.nl ingericht om kopers bij te staan die via internet een product hebben gekocht, maar niets hebben ontvangen. Indien mogelijk bemiddelen wij tussen Koper en verkoper over evt. terugbetaling. Daarnaast worden tips gegeven over hoe men veilig via internet aankopen kan doen.

Ik ben vrijwilligster bij www.opgeletopinternet.nl.
Heel vervelend wat u overkomen is. Maar u bent helaas niet alleen hierin. Wilt u zich aub bij ons registreren en In onderstaand topic uw relaas doen ? U helpt uzelf en anderen ermee. Mijn collega's zijn zeer kundig in het helpen van internetslachtoffers, en opsporen van verdachte advertenties, namen, adressen etc

Met vriendelijke groet, GarduVin
http://www.opgeletopinternet.nl/index.p ... 8.html#new

Plaats reactie