LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht door website Peerdemanorchideeen.nl

Plaats reactie
Hannekevandeven

Opgelicht door website Peerdemanorchideeen.nl

Bericht door Hannekevandeven » 05-03-2017 11:33

Via de website Peerdemanorchideeen.nl heb ik op 13 februari 2017 pumps besteld van het merk Maripe. Van de bestelling heb ik geen bevestiging ontvangen, alleen van het bedrijf dat de betaling regelt.

Na lang wachten, op donderdag 2 maart jl., ontving ik schoenen, van een onbekend merk van een vreselijk goedkope kwaliteit vanuit China, van Wang Gang 001, No. 16.253 Lane HangDong Road, Shanghai MinHangQu, Shanghaishi Shanghai 201105, China.

Bij het opzoeken op internet kom ik heel veel meldingen van fraude tegen van dit Chinese bedrijf, helaas niet van Peerdemanorchideeen.nl

Mijn geld zal ik helaas kwijt zijn, of heeft heeft iemand nog een idee hoe ik de € 89 kan terugvorderen?

Hanneke

Joseph21

Re: Opgelicht door website Peerdemanorchideeen.nl

Bericht door Joseph21 » 07-03-2017 19:47

Je hebt met aan zekerheidsgrenzende waarschijnlijkheid gelijk. De eigenaar van de site heet namelijk E-nom Inc. Deze verspreidt een hoop spamfiles en levert niet nauwelijks of verkeerd. En de sites worden gerund door een Chinees die zijn sites stalt in Kirkland (Texas) in de V.S.
En ieder keer als zo'n site geopend wordt is hij na enige tijd bekend op deze site.

Plaats reactie