LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OPGELICHT DOOR SIMBAT.NET

Gesloten
monique1990

OPGELICHT DOOR SIMBAT.NET

Bericht door monique1990 »

ik ben een aanstaande moeder van 34 weken zwanger ,afgelopen zondag 08/09/2013
verveelde ik mij dus dacht een gokje te wagen op de site van simbat.net.in de hoop iets te winnen voor de geboorte van mijn kleine omdat ik het financieel niet echt breed heb.
Door een aantal keren ingebeld te hebben met mijn huis telefoon naar een van de nummers van sinbat.net 09091999 heb ik een aantal punten verzameld om te gaan spelen
Ik begon het spel en alles wat ik won aan prijzen boven de 20 euro keerde ik meteen uit om eerst mijn telefoonkosten te dekken. Alle uitbetaal verzoeken werden ook bevestigd met een mail, omdat ik iets verloren had wat logisch is want ja het blijft een gokje besloot ik nog een keer op te waarderen en dus in te bellen met eerder genoemd nummer, na een aantal keer ingebeld te hebben kreeg ik te horen dat mijn eigen huis telefoonnummer niet gebruik kon maken van het 09091999 nummer, het nummer waar ik al diverse keren ingebeld heb vervolgens wilde ik gaan spelen met de credits in mijn account raakt de site in storing, vervolgens logde ik uit en toen weer in mijn account bleek al mijn opgewaardeerde credits weg te zijn de bedragen die ik had laten uitbetalen stond achter suspended iets wat ik helemaal niet begreep, via de feedback die men had op site heb ik mijn beklag gedaan. De volgende dag had ik nog niets van simbat.net vernomen dus stuurde ik maar weer een mail. op een gegeven moment kreeg ik een mail van ene Tatiana Nikitina of ik mijn telefoon nummer door wilde mailen om te kijken of ik de rechtmatige eigenaar was en ben van het nummer. Vervolgens ging er een paar uur over heen ondertussen had ik al een aantal mails gestuurd, kreeg ik een mail van ene Peter van der Voort of ik het contract van mij telecom aanbieder wilde door mailen zodat men kon kijken of ik de rechtmatige eigenaar ben van het telefoonnummer, dit gedaan te hebben heb ik niets meer vernomen van de heer van der Voort, ik heb in mijn mails aan deze man duiidelijk kenbaar gemaakt wat voor stappen ik zal ondernemen als men niet over ging tot uitbetaling van mijn tegoeden/gelden. Heden ochtend had ik nog niets van simbat.net vernomen in mijn account stonden de bedragen ook nog niet als uitbetaalt dus ik maar weer een mail sturen kreeg ik een mail van Tatiana Nikitina of ik het contract van mijn telecom aanbieder kon door mailen om te kunnen bevestigen dat ik de recht matige eigenaar was en ben ik had de dag ervoor ook al een factuur van mijn telecom aanbieder door gemaild aan de heer Peter van der Voort dus nu ook maar weer naar deze mevrouw, tegelijkertijd kreeg ik een mail of ik simbat.net niet wil bestoken met mails dit vertraagde het onderzoek proces alleen maar, nou sorry hoor dit gaat wel om mijn geld en niet om 20 euro maar om veel meer
Ik heb ze een ultimatum gesteld tot vanmiddag 13:00 uur mijn geld met spoed over te maken op mijn rekening ondertussen ben ik al afgesloten van mijn huis telefoon. Vervolgens kreeg ik zojuist een mail van de heer Peter van der Voort dat ik eerst mijn rekening aan de mijn provider moet betalen en dat men dan over gaat tot uit betaling waarop mijn antwoord was hallo ik heb geen cent winst gemaakt op uw site de credits in mijn account zijn ineens verdwenen tevens wordt je ook nog eens beschuldigd dat ik mijn telecom aanbieder benadeel. Waarop mijn antwoord was als u vandaag voor 15:00 uur niet mijn geld uit betaalt op mijn rekening ik aangifte zal doen van oplichting, diefstal, misleiding
en alle kosten op hen zal verhalen
Het is voor mij onbegrijpelijk dat zo n site zo met zijn klanten omgaat terwijl ze zich zelf neer zetten als een top site en een van de beste ja van daar ik ook steeds aan het lijntje gehouden wordt. Nu zit ik met het probleem ik moet een gigantische rekening aan mijn provider betalen daar wilde ik het geld voor gebruiken wat ik van simbat tegoed heb,wat normaal is maar dat simbat.net mijn geld vast houd tot dit gebeurt is vind ik niet normaal, wie zijn hun om zich te bemoeien met mijn rekeningen die ik moet betalen, ik heb dus een vordering van zo n 500 euro op simbat.net en overweeg aangifte te doen, naar mijn mening als men bij dat bedrijf alle betalingen die gedaan worden per telefoon blokkeren en in onderzoek zetten vraag ik mij af waarom ze mensen/ klanten die gelegenheid geven om te betalen via de telefoon
De enige die hier aan verdient is simbat.net en verder niemand hoe krijg ik mijn geld van dit bedrijf ik voel me opgelicht en heel erg benadeelt alle mails en tijd die ik er in gestoken heb het heeft niks geholpen 2 dagen ben ik al bezig met hen
en de problemen die nu ontstaan zijn door simbat.net wie oh wie kan mij informatie geven wat ik moet doen en wat ik kan doen misschien is er iemand die dezelfde vervelende ervaring heeft met simbat.net en dit alles deze ellende alleen maar omdat ik hoopte wat te winnen voor de geboorte van mijn kleine over 5 weken ongelooflijk
Tevens kreeg ik net een dreig mail vaan deze Peter van der Voort als ik aangifte zal doen of hun goede naam ten grabbel zou gooien ik nog meer problemen zou krijgen.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen dacht even een gokje te wagen moet je nu zien wat een ellende
500 euro is een hoop geld voor mij, ik moet nu dat bedrag aan de telecom aanbieder betalen en krijg het bedrag niet van simbat.net uitgekeerd

WIE OH WIE KAN ME HELPEN OF HEEFT DEZELFDE ERVARING GEHAD MET DIT BEDRIJF

monique1990

Re: OPGELICHT DOOR SIMBAT.NET

Bericht door monique1990 »

Na mijn eerder melding van oplichtingspraktijken door simbat.net kreeg ik vanmiddag deze email
Iets wat ik totaal niet begrijp ik heb iets van dit bedrijf tegoed en gaan ze zo met hun klanten om er is totaal geen sprake van dat ik mijn telecom aanbieder wil benadelen, maar zo laat simbat.net het wel weten
Ze zetten mij in deze mail min of meer neer als een of ander grote oplichter terwijl ik opgelicht wordt door hen
Het is ook steeds een ander die mij mailt, het rare vind ik dat er nergens geen i.p adres van dit bedrijf te achter halen valt, geen telefoon nummer helemaal niks geen adres.

Hier is de mail die ik van simbat.net ontving

Uw uitbetalingsopdracht is tegengehouden in overeenstemming met onze voorwaarden.

Onderstaand vindt u een extract uit onze faq:

Zijn er beperkingen m.b.t. het spelen van de games?

In principe kun je zo vaak spelen als je wilt, maar wij houden het speelgedrag van onze spelers wel in de gaten. Voor nieuwe spelers geldt een inzetlimiet van 100 Euro per 24 uur gedurende de eerste 14 dagen, gerekend vanaf de eerste deelname. Wanneer wij nadien buitensporig speelgedrag zien dan waarschuwen wij de speler in kwestie. Wanneer wij echter het ernstige vermoeden hebben dat onze spelen worden gebruikt voor misbruik van beltegoeden, het duperen van belproviders, het ongeoorloofd bellen op kosten van derden, het witwassen van zwart geld of gedragingen anderszins waarvan redelijkerwijs kan worden verondersteld dat zij niet kunnen worden gerekend tot normaal speelgedrag, dan behouden wij ons het recht voor de gebruikte telefoonnummers voor deelname te blokkeren en de uitbetaling van eventuele prijzen op te schorten. Na een nummerblokkade nemen wij contact op met de betreffende speler en kunnen wij in overleg treden met de telefonie-aanbieder van de gebruikte aansluiting om het rechtmatig gebruik van de aansluiting bevestigd te krijgen*.

Wanneer u ons kunt tonen dat de rekening met betrekking tot het betreffende verbruik is voldaan, dan kunnen we per ommegaande opdracht geven om de uitbetalingsopdracht voort te laten zetten !

U bent daarom geheel zelf verantwoordelijk voor het opschorten en vertraging van uw uitbetaling !

Vertrouwende u hiermee duidelijk te hebben ingelicht.

Simbat Entertainment Systems Ltd.
Peter Van der Voort

(security dept.)

Met vriendelijke groet,

Support Team

Simbat Entertainment

http://support.simbat.net

Feedback details

===================

Feedback ID: DIN-657957

Afdeling: Simbat Security

Prioriteit: Low

Status: Closed

WIE KAN MIJ HELPEN IK WIL AANGIFTE VAN OPLICHTING DOEN TEGEN DIT BEDRIJF HOE KOM IK AAN HET I.P ADRES IK HEB ER NIET ZOVEEL VERSTAND VAN BLIJKBAAR IS HET EEN BUITENLANDS BEDRIJF DIE IN NEDERLAND OPEREERT.

HELP DEZE AANSTAANDE MOEDER WIE OH WIE

marlene06

Bericht door marlene06 »

Haiiii,

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt ik had gisteren niks te doen dus ik dacht ik ga maar een gokje wagen. En liet al mijn bedragen wat ik won uitbetalen. Bij mijn account keek ik ook elke keer en zag ik achter de bedragen ook suspended staan wat ik ook niet helemaal begrijp. Terwijl ik aan het spelen was was mijn speeltegoed ook ineens verdwenen dus ik stuurde hun een mailtje waarop ze antwoordde je moet een kleine opwaardering doen en als je dat hebt gedaan komt het oude speeltegoed gewoon weer bij die nieuwe opwaardering erbij, Ik heb dit dus ook gedaan vervolgens heb ik mijn oude speeltegoed niet ontvangen. Vervolgens weer een mail gestuurd krijg ik de volgende reactie van ene Peter van der Voort: Uw uitbetalingsopdracht is uit voorzorg tot nader order opgeschort in verband met een onderzoek naar de rechtmatigheid van het gebruik met betrekking tot het door u gebruikte telefoonnummer. Graag zouden we van u de scan van het contract met de telecomaanbieder ontvangen, waaruit blijkt dat u de rechtmatige gebruiker bent.

Wanneer blijkt dat u te goeder trouw bent, waar we vooralsnog van uit gaan, en u voldoet uw betalingsverplichtingen jegens de telecomaanbieder dan kunnen wij per ommegaande opdracht geven om de uitbetalingsopdracht voort te laten zetten.

In afwachting van uw reactie,

Simbat Entertainment Systems Ltd.
Peter Van der Voort

(security dept.)

Met vriendelijke groet,

Support Team

Simbat Entertainment

http://support.simbat.net

Feedback details

===================

Feedback ID: TWR-281113

Afdeling: Simbat Security

Prioriteit: Low

Status: Open

Ik heb vervolgens mijn contract en betalinggegevens van de telecomaanbieder naar ze gemaild maar heb nog steeds geen reactie ontvangen. Nu vrees ik wel als ik al die verhalen lees dat ik gewoon ben opgelicht maar lees ook verhalen dat ze dingen doen met je telefoonnummer en dat je vervolgens een hele hoge telefoonrekening krijgt dus morgen ff bellen met kpn om een nieuwe nummer aan te vragen en vind dit echt belachelijk. Het gaat ze niks aan of ik mijn telecomaanbieder betaal of dat ik bel met een andere nummer dit zijn privacy gegevens en vind dat ze het gewoon moeten uitbetalen ze hebben toch al genoeg geind en vind dat deze entertainment bureau gewoon moet stoppen met het oplichten van mensen. Ik ben niet rijk maar doe dit gwn omdat ik er van hou niet omdat ik verslaafd ben maar alle beetjes helpen om rond te komen. En ik betaal mijn telefoon rekeningen gewoon netjes maar dit vind ik echt te gek voor worden. Ik ga hier ook aangifte van doen want vind dat hun gestraft moeten worden.

bram59

Bericht door bram59 »

ik heb ook slechte ervaring met simbat het gaat om de gokkast reel o matic ik had een fout ontdekt in de kast als je een combi krijgt van drie gelijke symbolen op rol 1,3 en 4 onderaan de rollen telde hij de punten er niet bij, dus verlies wat kon oplopen van 20 tot 320 punten(in het bonesspel) ik heb hier hun bericht van gestuurd dit is enkele weken door gegaan steeds werd gezegd als er een fout inzit zullen we die herstellen en de verliezen voor de spelers vergoeden, ja hoe wil je dat bewijzen? de kast bleef online niet dus alleen in nederland maar ook andere landen lekker oplichten dus, heb hun ook gezegt een speler kijkt niet elke keer naar wat er valt vooral als ze autom.spelen, de kast hoort goed te zijn.
ik had ook fotos van het scherm gemaakt op het moment dat de fout zich voor deed maar kreeg als andwoord , onze programmeur kan geen winstlijn ontdekken op uw foto (blind dus) en ineens vandaag krijg ik een mail dat de programmeur alles had na gekeken en er geen!!! fout zat in de kast...nee idd sinds gisteren komt de combinatie niet meer voor op de kast.
dat betekend dus dat ze de kast en de combinaties kunnen bijtinvloeden dus als speler heb je geen poot om op te staan en kunnen ze gewoon doorgaan wie doet hier nu eens iets aan spelers worden afgescheept en voor gek verklaart dit kan toch niet? :twisted:

Gesloten