LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht door SALSASCHOEN.NL

Gesloten
Marjol

Opgelicht door SALSASCHOEN.NL

Bericht door Marjol »

Begin januari iets gekocht, netjes betaald. Artikel bleek na 3 dagen niet leverbaar en het bedrag zou teruggestort worden.
Na eerste herinnering niets gehoord. Klachtenformulier ingevuld en daags er na een mail dat het direct teruggestort zou worden.
Hier is wederom niet aan voldaan.

Hierop wilde ik een klacht bij het genoemde Webshop Keurmerk indienen waar op de website mee geschermd wordt onder 'Veilig kopen".
Alleen kent het Keurmerk deze verkoper niet als 'klant'.... (hier is nu ook melding van gedaan). En idd uit de mailwisseling blijkt dat de shop onterecht gebruik maakt van die naam.

Ondanks dat ik nog steeds mailcontact heb met de shop (we snappen er niets van en duiken er nogmaals in, u hoort nog van ons) heeft mij dit er wel toe doen besluiten om hier toch een melding te maken.

Mocht er uiteindelijk toch nog geld worden teruggestort dan zal ik dit hier ook melden.

Marjol

Re: Opgelicht door SALSASCHOEN.NL

Bericht door Marjol »

Na veel heen en weer gemail is het bedrag vanochtend eindelijk op de rekening teruggestort.
De aanhouder wint zullen we maar denken :)

Gesloten