LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht door Lebara!

Plaats reactie
DeBruin

Opgelicht door Lebara!

Bericht door DeBruin » 01-10-2014 09:47

Ik had bij Lebara een prepaid abonnement genomen van 10 Euro met daarbovenop een extra gratis 10 Euro beltegoed via de internet site van hun. Ik neem specifiek een prepaid abonnement omdat ik weinig bel. 2 weken na aanschaf wilde ik maar eens gaan bellen en kreeg een bericht dat ik niet kon bellen, omdat mijn beltegoed op was. Heel vreemd was dit, omdat ik nog niet eerder had gebeld. Vervolgens heb ik Lebara gebeld en die zeiden dat ik waarschijnlijk internet had gebruikt. Ik zei op mijn beurt; Ik gebruik dit abonnement enkel en alleen om te bellen en ook heb ik het internet uitgeschakeld. Daar moest ik het maar mee doen. Wanneer ik op de Lebara site ben ingelogd, dan kan ik ook mijn belhistorie niet opvragen, er staat dan het volgende; "Er zijn momenteel problemen op de website. Onze excuses voor het ongemak. Er wordt momenteel hard gewerkt om dit probleem op te lossen. Nou dit probleem wordt kennelijk bewust niet opgelost, omdat dit bericht dag in en dag uit op hun site verschijnt. Al met al; Lebara is een bedrijf waar je voor uit moet kijken, want ze besodemieteren de hele boel.

majidh

Re: Opgelicht door Lebara!

Bericht door majidh » 29-08-2016 21:52

Het is ons en onze bezoekers enkele keren overkomen dat we een lebara simkaart met beltegoed gekocht hebben en al na de eerste korte gesprek was de bel tegoed op! De pagina belhistorie werkt niet (geeft error). We gaan geen lebara simkaart meer kopen.

Plaats reactie