LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht door istunter.nl (apple-producten)

mcvdvegt

Re: Opgelicht door istunter.nl (apple-producten)

Bericht door mcvdvegt »

bedankt!

Mdesign

Bericht door Mdesign »

Hier nog een oen die is opgelicht door iStunter.nl..... Een iPhone t.w.v. € 309,- ex.
Jullie verhalen zijn precies hetzelfde zoals ik het heb meegemaakt. Ene Peter, problemen met Pay.nl enz. enz....
Ik heb net aangifte gedaan bij de politie, en hopen maar dat ze hier werk van gaan maken!!!!

Mdesign

Bericht door Mdesign »

Beste,

Bedankt voor uw reactie over hoe jullie te werk gaan, en is wel te begrijpen i.v.m. de wet van de privacy. Ik moet wel zeggen dat toen ik de melding bij jullie had neergelegd over het terugstorten van deze € 309,- dat dat ook dezelfde dag werd verwerkt. Da's goed!

Alleen is het wel betreurenswaardig dat er een hoop gedupeerde met deze methode te maken hebben gehad, i.v.m. iStunter, en dat deze zogenaamde "Peter" in zijn email zegt "dat jullie niet meer betrouwbaar zijn en dat ik via jullie mijn geld moet laten terugstorten" maar als u dan al gedeeltelijk op de hoogte bent van deze "ondernemer" is het jammer dat er toch niet een tipje van de sluier wordt opgetild richten ons over het feit dat deze mafkees onbetrouwbaar zou zijn.
Nu snap ik heus wel dat dit juridisch niet mogelijk is, maar het blijft een rare gang van zaken doen!!! Deze mafkees trekt toch weer aan het langste eind!!!
U zegt dat u veel documenten en bewijzen heeft van deze ondernemer, maar dat u daar niets mee kunt doen zolang de politie dat niet opvraagt bij u....... Bizar voor woorden! Dat is nou Nederland!!! Misdaad loont!!!!!

twins2001

Bericht door twins2001 »

Ook wij zijn opgelicht door istunter.nl. Eigenlijk precies hetzelfde verhaal als alle andere.
Wij hadden eigenlijk wel heel erg onze twijfels gezien we niet konden betalen met i-deal.
Maar de website zag erg keurig uit, we hadden gekeken naar kamer van koophandel en gezien de tijdsdruk omdat we hem graag wilden hebben voor sinterklaas hadden we hem toch maar besteld.
Wij zullen ook aangifte gaan doen en we hopen echt dat deze Peter samen met zijn dames niet lang mogen genieten van ons geld.

hooym049

Bericht door hooym049 »

Helaas, ik ben ook opgelicht door istunter,
De eerste keer in mijn leven.
Dit voor een bedrag van 306 euro voor een iPhone 5.
Als er acties worden ondernomen doe ik graag mee.

Piolette

Bericht door Piolette »

Beste Mdesign,

Aan wie is de tekst gericht in jouw bericht? Wie weet meer van de handel en wandel van die 'Peter'?
Wie heeft meer documenten in zijn bezit waaruit blijkt dat die knakker niet te vertrouwen is?

Groetjes van een nieuwsgierige Piolette

prettig

Bericht door prettig »

Er zijn zat bewijzen (alleen al iedereen die opgelicht is heeft er al genoeg), dus aangifte doen, wordt het een zaak en kan de politie bij diverse instanties meer stukken opvragen, kan de belastingdienst actie ondernemen (beslag tegoeden), kan de kvk er wat mee, etc ......

Wij kunnen en mogen dat niet .......

Dus aangifte doen.

Mdesign

Bericht door Mdesign »

Beste Piolette,

Ik kreeg een email van iemand van Pay.nl.
Omdat via hun mijn geld teruggestort moest worden.
Zij blijken dus over meer gegevens te beschikken over deze "Peter", maar zij kunnen daar niets mee, alleen als de politie ernaar zou vragen.

GeHa

Bericht door GeHa »

Ja, ik ben ook opgelicht door Istunter. Zelfde verhaal als de overigen. Ook eerst besteld en via Pay het geld terug gestort daarna nog een keer opnieuw besteld. Iphone 4S voor € 184 maar niks ontvangen. Heb zojuist aangifte gedaan bij politie. Hoop dat dat nog iets oplevert.

marielouise

Bericht door marielouise »

Ook ik ben opgelicht door istunter.nl. Site bestaat inmiddels niet meer, net zoals mail-adres. Net online aangifte gedaan bij de politie. Nu maar hopen dat Triodos al beslag heeft gelegd op de rekening en terug gaat storten......als er überhaupt nog iets opstaat......

IngridL

Bericht door IngridL »

Ook ik ben opgelicht door I stunter.
Ik heb op 14 november 2 refurbished Iphones 5 besteld met 64 Gb geheugen. 750 euro betaald via Ideal.
Ik heb na 1 week een reminder gestuurd waar mijn telefoons blijven, geen antwoord.
Kunnen we nog iets verhalen

Wat te doen
Politie, aangifte,

Piolette

Bericht door Piolette »

Hoi Ingrid,

Zeker aangifte doen! Kan heel simpel via Internet. Pas als er voldoende aangiftes zijn gaat de politie iets doen.
Het is zeer onzeker ofg we ons geld terug krijgen...

Groetjes Piolette

MelissaDraaijer

Bericht door MelissaDraaijer »

Beste mensen,

Ik heb zowat alle berichten hier gelezen..
En ook ik ben opgelicht door deze ene Peter voor 440 euro.
Ook heb ik gelezen dat een aantal van jullie al aangifte hadden gedaan/gaan doen.

IK VERZOEK DEGENE DIE OOK OPGELICHT ZIJN DOOR DEZE SITE OM OOK AANGIFTE TE DOEN!!!!!

Als iedereen die te maken heeft gehad met deze man, en zijn geld kwijt is, aangifte gaat doen.
DAN. kan het zo zijn dat de politie er werk van gaat maken omdat er dan meerdere meldingen zijn over een en dezelfde persoon! Zoja, dan wordt deze persoon berecht/vervolgd en kunnen wij allemaal schadevergoeding krijgen!
En ik neem aan dat iedereen dat wel wil die door deze sukkel een hoeveelheid geld kwijt is!!!!

Dit zeg ik omdat ik ook aangifte heb gedaan en degene die dat bij mij afnam mij deze informatie vertelde!!

Niet geschoten, is altijd mis!

Melissa Draaijer

IngridL

Bericht door IngridL »

Digitale aangifte gedaan van mijn olichting door Istunter.
Gaat heel snel via de site van: https://www.mijnpolitie.nl

Ik hoop dat deze zaak een vervolg krijgt.

Graag zou ik eens willen weten waar ik de volgende keer als ik via een webshop iets koop op moet letten.
Ik bedeol, bol.com en andere bekende sites zijn oke, maar hoe herken je een oplichter?
:mrgreen:

IngridL

Bericht door IngridL »

Hebben jullie al iets gehoord van de politie?

Gesloten