LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht door istunter.nl (apple-producten)

prettig

Re: Opgelicht door istunter.nl (apple-producten)

Bericht door prettig »

Wie het is is eenvoudig: naam is bekend, geboortedatum en kvk (o ja zijn btw nr. is vals... stom, had ik moeten zien, anders had je zijn burger service nummer, dus zal wel geen btw nummer hebben).

Bij de KvK heeft hij zich moeten legitimeren..... dat heeft de KvK en dat kan de politie zo opvragen.

vincent1989

Bericht door vincent1989 »

Hoi, ik ben ook opgelicht door iStunter met de bestelling van een Macbook van 615 euro. Het vreemde is dat ik eerder ook een laptop had besteld via deze site via iDeal. Omdat de winkel "problemen" had gekregen met zijn betalingspartner hadden zij het geld weer netjes teruggestuurt. ( welke oplichter doet dat? ) Daarna had ik de laptop weer besteld (dom, dom dom).

prettig

Bericht door prettig »

o ja heeft iemand als bedrijf gekocht ?

Zo ja aangifte doen van BTW fraude bij de belasting (zijn btw nummer was vals.....en vermoed dat die de btw niet of niet volledig zal opgeven en dat is ook fraude).

Geeft die wel alle btw op, dan zijn er geen inkopen van de gefactureerde goederen, tja en dat kan/mag ook niet.

prettig

Bericht door prettig »

sorry.....uiteraard kan je dat ook als prive persoon doen... aangifte vals BTW nummer (NL854237161B01 van online trading bv) en aangifte vermoeden niet afdragen btw (dus emails bewaren met de factuur).

Moniqueopgelicht

Bericht door Moniqueopgelicht »

Ben ook opgelicht door istunter. Iphone 4s besteld, betaald, mail gekregen dat betaalpartner niet doorstortte, geld teruggestort gekregen €199,-, had toen moeten afhaken, maar kreeg €15,- extra korting voor het ongemak en ging toen voor de bijl en bestelde opnieuw.(dom,dom,dom).
Heeft iemand een idee hoe we dit terugkrijgen?
Monique

prettig

Bericht door prettig »

Snap NIET waarom de moderator persoonsgegevens verwijderd die beschikbaar zijn voor iedereen bij de KvK op basis van het kvk nummer van Online trading bv krijg je deze informatie en die is 100% juist en niet illegaal.

Zijn mensen/bedrijven die iets doen wat niet kan, maken ze een forum voor en dan mag JUISTE informatie er niet op !

prettig

Bericht door prettig »

Maar iedereen die de kvk wil hebben: email mij maar, stuur ik hem.

prettig

Bericht door prettig »

foutje
Laatst gewijzigd door prettig op 25-11-2014 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.

prettig

Bericht door prettig »

Kvk als pdf van istunter en Online trading B.V. (met uiteraard de persoonsgegevens en adressen).

[Verwijderd door moderator - graag delen via PB]

prettig

Bericht door prettig »

aangifte doen via: https://www.mijnpolitie.nl (is 5 minuten werk).

Er is voldoende bewijs echter de politie moet er een zaak van maken en dat kan alleen met voldoende aangiftes.

Piolette

Bericht door Piolette »

Ook ik ben opgelicht door Istunter.nl
Ik heb precies dezelfde ervaring wb mail met Peter en bellen met dames die alleen beloofden dat ik zou worden terug gebeld. Dat is natuurlijk nooit gebeurd.

Ik heb net aangifte gedaan bij de politie. Ik raad dat iedereen aan want enkel met aangiftes gaat de politie op zoek naar de oplichter.

Ik hoop dat ze hem vinden, lijkt mij niet zo moeilijk want het woonhuis staat zelfs met afbeelding op Internet.

prettig

Bericht door prettig »

Man is gewoon bekend (mag het hier alleen niet plaatsen) en er is voldoende ander bewijs (en dat mag ik hier ook weer niet plaatsen..... Moet alleen even allemaal samen komen in een zaak.

Dus aangifte doen.....

pluis istar

Bericht door pluis istar »

Ook ik ben opgelicht en heb aangifte gedaan. Ben te goed van vertrouwen geweest :cry:
Hoop dat dit nog wat meer aandacht krijgt en we als groep een kans maken tegen deze man op te treden. Ik heb al een advocaat ingeschakeld.

mcvdvegt

Bericht door mcvdvegt »

kan iemand mij het telefoonnummer vermelden wat op de site stond? ben deze kwijt. Dit zodat ik ook aangifte kan doen
bij voorbaat dank.

groeten

Piolette

Bericht door Piolette »

telefoonnummer is 033-2066978

Gesloten