LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht door Gameseek.co.uk. Wees gewaarschuwd!

Gesloten
IusInBello

Opgelicht door Gameseek.co.uk. Wees gewaarschuwd!

Bericht door IusInBello »

Ik heb de slechtste ervaring met deze webshop (al twee keer meegemaakt) en raad het iedereen af om iets bij Gameseek (het Verenigd Koninkrijk) te bestellen.

Onlangs heb ik een WiiU spel bij Gameseek via Play.com besteld. Het was aangegeven dat het spel "NEW" was. Wat ik echter ontvangen heb, is een game die beschadigd en gebruikt is. Het spel was niet geseald en er zat geen Nintendo Club PIN binnen om je spel te registreren. Bovendien stond er het volgende op het doosje aangegeven: "not to be sold separately".

Nadat ik het spel geretourneerd had en hier €11 voor betaald had, kreeg ik te horen dat het spel niet van Gameseek is en dat ze het nooit aan mij verstuurd hadden. Op mijn mails wordt niet gereageerd of er wordt simpelweg gezegd dat ze dit spel nooit aan me verkocht hebben. Play.com heeft aangegeven dat ze niets voor me kunnen betekenen: tegen hen wordt door Gameseek ook gezegd dat ze dat spel aan me niet verkocht hadden. Nu stellen ze dat ik een product heb geretourneerd die ik ergens anders had aangeschaft wat helemaal niet waar is. Dat zijn in mijn ogen valse beschuldigingen!

Ik heb betaald, maar zit nu zonder mijn bestelling en zowel de kosten van het teruggestuurde spel als verzendkosten worden niet vergoed. Mijn consumentenrechten worden duidelijk geschonden en ik voel me machteloos als consument. Gelukkig heb ik foto's van het product gemaakt voordat ik het terugstuurde, heb nog alle aankoop- en verzendbewijzen en er is een getuige die kan vertellen hoe het pakket met het verkeerde product (dat ook nog eens niet verkocht mocht worden) geopend werd. Nu is het een principekwestie!

Bestel niet bij Gameseek! Zie andere negatieve ervaringen van hun klanten op Play.com en Trustpilot.nl.
Ik heb mijn les wel geleerd...

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding

Gesloten