LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht door allchina.eu

Plaats reactie
Moha25nl

Opgelicht door allchina.eu

Bericht door Moha25nl »

Op 30-06-2015 heb ik een ps3controle via webshop site allchina.eu in landgraaf limburg nederland besteld ook betaald via ideal maar tot heden nog niks ontvangen geprobeerdt aantal keren contact op te nemen via chad en email (geen adres geen huis nr. geen telefoon deze zijn er niet )niks ontvangen .Ik heb ook twee keer mail gestuurt naar ideal maar van ideal ook geen antwoordt ontvangen maar we werden wel verwezen naar onze eigen bank de ing.Ik heb ondertussen nog een keer geprobeert via de webschop chad van de webshop allchina.eu contact op te nemen maar ook direkt gezegt dat ik naar zal gaan en het op opgelicht.nl zal zetten toen pas heeft hij antwoordt terug gemailt op de zelfde dag dat het pakket je morgen via de post thuis bezorgt wordt (zie bijlagen zipp). maar we hebben niks ontvangen .Ik vind dat ideal zulke kriminelen helpt(dat is mijn mening )want als ik via paypall had betaald dan had dit probleem niet .Ik wil dat deze webshop site allchina .eu in landgraaf limburg nederland ook op de zwartelijst komt te staan zodat er geen dupeerden bij komen.
Opmerking:
Ik heb wel via whois domein van allchina.eu de eigenaar van de provider [verwijderd door moderator] omdat er alleen mobiel nr. [verwijderd door moderator] plus de zelfde lokatie landgraaf limburg nederland dat is niet toevallig denk ik !!!

Moha25nl

Re: Opgelicht door allchina.eu

Bericht door Moha25nl »

Eindelijk na meer dan 3 weken na veel chats ,emails en aangifte te hebben gedaaan heeft allchina.eu uit eindelijk mijn bedrag direkt terug gestort. Maar toch opletten met onbekende webshops die geen modul van paypall hebben !! :wink:

Plaats reactie