LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht, betaalde bestelling niet geleverd

eandel

Opgelicht, betaalde bestelling niet geleverd

Bericht door eandel »

Onlangs kocht ik online een virtuele bril.
Ik betaalde keurig het bedrag van 2o,85 euro ( 0050002367554907 Cardboards.nl
Virtual Reality LLOV, IBAN: NL40INGB0654880735
Echter ik ontving nooit wat ik bestelde. Ik nam contact op met [email protected] die de betaling aan de web shop regelde. Zij namen contact op met cardboards.nl en kregen na een dreigement om hun service aan hen te beëindigen een reactie dat er nog dezelfde dag met mij contact opgenomen zou worden. Sisow schortte haar dreigement daarop nog even op. Uiteraard gebeurde er niets en volgens afspraak nam ik nogmaals contact met Sisow op. Die hadden inmiddels al meerdere klachten ontvangen over dit bedrijf. Aan mij nu ook om verder actie te ondernemen. Bij deze een van mijn vervolgacties. Anderen waarschuwen! Ik hoop dat veel mensen dit lezen. Als ik van te voren het banknummer had gegoogeld had ik alarmerende berichten gevonden. Helaas was ik zo dom om dat niet te doen. Voor iedereen echter hierbij de waarschuwing om geen enkel bedrag naar deze rekening over te maken. Dit betreft oplichting.
Ik ben gelukkig slechts 20,85 en een stuk vertrouwen kwijt. Ik hoop echter dat mijn bericht anderen behoedt voor praktijken van deze oplichters!!!

Plaats reactie