LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mysaveaccount.com ervaring?

MichaelvO

mysaveaccount.com ervaring?

Bericht door MichaelvO »

Goedemiddag,

Ik vroeg mij af of iemand ervaring heeft met deze website?

Met vriendelijke groet,

Michael

Ballie75

Re: mysaveaccount.com ervaring?

Bericht door Ballie75 »

Ja mijn vrouw heeft per ongeluk een account aangemaakt.
Je wordt gelijk gebeld en vragen of ze een bandopname mogen maken, hierin worden al hun voorwaarden kort besproken en dat moet je bevestigen. Hier krijg je ook te horen dat je 7 dagen vrijblijvend mag rondkijken en als je niet binnen 7 dagen opzegt dan kost het je €59,95. Daarna ontvang je een mail met je inloggegevens. Maar hier staan dus helemaal niets over hun voorwaarden. Dus ook niet over het bedenktermijn.

Wil je helemaal niets met deze website doen en ben je een dag te laat met opzeggen omdat je het was vergeten, dan kost het je gewoon €59,95. Met deze mensen valt niet te praten. Want ze zeggen dat ze alles volgens de regels doen en je hebt alles bevestigd op de bandopname. Je bent te laat, dus je moet gewoon betalen. En ze dreigen na één keer al gelijk met een incassobureau als je niet betaald.

Zoals hierboven gezegd geven ze aan dat ze alles volgens de wettelijke regels doen. Maar alleen ten gunste van hun zelf. Zelf lappen ze diverse wettelijke regels m.b.t. webwinkels aan hun laars.

- De bedenktijd voor online aankopen is bij Mysaveaccount 7 dagen!
Maar vanaf 13 juni 2014 is de wettelijke bedenktijd voor online aankopen 14 dagen geworden!
- Er is nergens op de website een contactpersoon te vinden, alles verloopt via de mail en er wordt beantwoord door:
Team MySaveAccount.
- Ook zijn er geen verdere contactgegevens of een vestigingsadres te vinden op de website.
- Een Kamer van Koophandel nummer hoort (volgens de wet) verplicht op de website te staan.
Staat niet er niet op!
- Een BTW nummer hoort (wettelijk) op de factuur te staan, staat er ook niet op!
- En er is ook geen telefoonnummer voor direct contact aanwezig.

Mijn advies voor iedereen, trap niet in deze website. Want ga maar na.
Na registratie kun je direct Spaartegoed sparen op je online aankopen bij de meer dan 2.500 aangesloten webshops. Bij elke webshop op MySaveAccount staat aangegeven hoeveel Spaartegoed je ontvangt op jouw aankoop. Dit kan een percentage of een vast bedrag per aankoop zijn. Als je een aankoop hebt gedaan via MySaveAccount bij een aangesloten webshop, dan wordt dit geregistreerd in jouw account op MySaveAccount en ontvang je het vermelde bedrag aan Spaartegoed van MySaveAccount terug. Voor het registreren van jouw aankopen, maken wij gebruik van een geavanceerd tracking systeem.
Je betaald dus €59,95 voor eigelijk niets. Want je moet eerst voor honderd(en) Euro's aan online aankopen doen, let op wel alleen via links op de Mysaveaccount website, voordat je eindelijk je €59,95 hebt terug verdient. Dan is het nog maar afwachten of ze het geld nog uitkeren ook.

Wil je besparen op aankopen ga dan naar de gratis websites zoals gratiskortingscoupon of kortingscode.nl

Ballie75

Bericht door Ballie75 »

Nog één advies. Toch (per ongeluk) een account aangemaakt bij Mysaveaccount en je wordt door hen gebeld.
Stem niet in met de bandopname, want hierdoor staan zij erg sterk.
Ik heb na een maand nog even een WMF bestandje met de bandopname ontvangen, zodat ze even konden laten zien dat ze in hun recht staan. Zodra ze dus telefonisch contact met je opnemen en vragen of ze het gesprek mogen opnemen, zeg dan: "nee bedankt." en hang op.

BTW
Ik heb op KVK.nl gezocht en daar staat Mysaveaccount.com niet geregistreerd ook is er niets van dit bedrijf bekend!!
Op de ontvangen Factuur van hen staat alleen hun logo, voor de rest helemaal geen verdere gegevens.

MichaelvO

Bericht door MichaelvO »

Heey Ballie75,

Bedankt voor je antwoord.

MIjn moeder is door hun gebeld en ze is er helaas ingetrapt en ik had ook al op hun website rond gekeken.
Helaas stond er zoals je al aangaf geen kvk-nummer, adres gegevens en telefoonnummer.

Echter heb ik wel een andere emailadres en website gevonden door naar het ip adres te gaan zoeken van deze website.
de gegevens kunnen jullie vinden via deze link:

http://whois.domaintools.com/mysaveaccount.com

Ik hoop dat ik de mensen hier ook wat mee kan helpen en weet ook niet of het de juiste informatie is.

LM24

Bericht door LM24 »

Hoi MichaelvO

Same hier! Heb over en weer gemailt en er valt inderdaad niet met ze te praten.
Naar om te horen dat meer mensen hier de dupe van zijn.
Per toeval ben ik dit tegen gekomen omdat ik dacht " het zal toch niet?!" nou mooi wel.

Ik ga dit in ieder geval verder uitzoeken! Hoop dat er meerdere mensen zijn die dit gaan doen.

En je moet niet vergeten...je hebt nergens je handtekening onder gezet.

Groet!

Ballie75

Bericht door Ballie75 »

Ha MichaelvO en LM24,

Ik heb in ieder geval een officiële klacht ingediend bij Consuwijzer.nl
ConsuWijzer registreert de melding en daarna komt de melding terecht bij de Autoriteit Consument & Markt (ACM).

Ik hoop dat jullie, en andere gedupeerden, dit ook nog even willen doen.
Laten we er zo maar voor zorgen dat ze niet meer mensen duperen.

Ballie75

Bericht door Ballie75 »

Vandaag een brief ontvangen van of Mysaveaccount of Incasso Service Desk (of zo iets) of we de betaling willen doen binnen 14 dagen, anders wordt het bedrag met €40 verhoogd. Deze PDF hebben we begin van de week ook via de mail ontvangen van incassoservicedesk.nl
Ook even nagetrokken wederom geen KVK en BTW nummer en een website zonder enige contact gegevens.
Gaan we ook maar even aanmelden bij ConsuWijzer

LM24

Bericht door LM24 »

Ballie75,

Ik heb ook een melding gemaakt bij consuwijzer.
Heb vandaag ook een mail gehad met de geluidsopname erin.

Wederom gezegt dat ik geen toestemming geef voor een automatische incasso.
Wil eerst antwoorden!!

Ballie75

Bericht door Ballie75 »

Zie net dat de gehele website van MySaveAcount van het wereld wijde web is verdwenen.
Zijn ze aan het updaten of werd het ze toch te heet onder de voeten :lol:

Zie wel dat http://mysaveaccountbe.whitelabelcashback.nl nog wel online is.

Stuit net op nog meer websites, andere namen maar zelfde layout als MySaveAccount, maar komen wel van hetzelfde IP adres. Dus wees voorzichtig om hiermee in zee te gaan. BTW ga NOOIT akkoord met een bandopname!

http://www.whitelabelcashback.nl/whitelabel/
http://cashbackmonkey.nl/
http://cashbackdeals.nl/

bianca1981

Bericht door bianca1981 »

Ik heb ook een account bij mysaveaccount. Bij mij kwam iemand aan de deur. Ik had best haast want moest naar mijn werk. Ze zei ik vul hem in en dan heb je 14 dagen bedenk tijd. Helaas daarna vergeten verder er naar te kijken. Maar bij mij waren de kosten 95 euro. Ik heb nu maar paar keer al via mysaveaccount dingen besteld bij een webwinkel. Ik heb nog geen uitbetaling laten doen. Maar nu ik dit lees houd ik mijn hard vast of t nog goed komt. Ik ben niet snel ergens in te luizen maar nu blijkbaar wel. Heb ook net gekeken op de website maar zoals al gezegd werdt is ie offline.

Jan Verdaas

Bericht door Jan Verdaas »

Dag allen,

Ook ik heb een account telefonisch aangenomen en moet eerlijk bekennen dat ik er op zich prettige ervaring mee heb. ik had netjes de bedenktijd waarin ik het een beetje heb uitgezocht en heb toch al leuke aankopen gedaan waar ik dus wel mijn geld daadwerkelijk via het cashback systeem terug heb gehad.

en al mijn vragen kan ik snel stellen bij [email protected] misschien wat voor jullie om daar bepaalde vragen te stellen. ze antwoorden altijd heel snel.

heb toch nav dit bericht verder uitgezocht maar ben niks negatiefs tegengekomen behalve deze topic dan dus tip probeer anders contact op te nemen met de info mail.

Ballie75

Bericht door Ballie75 »

Beste Jan,

Ik heb slechts één keer snel antwoord ontvangen van deze website.
En dat kwam er echter alleen op neer dat we maar moesten betalen, ondanks dat we nooit geen gebruik van deze website en dienst gaan maken. Met direct een WMF van de bandopname erbij.

Op verdere e-mails en mijn vragen wordt totaal niet gereageerd. Ik wil gewoon weten wat hun KVK en BTW nummer en adresgegevens zijn. En een eventuele contactpersoon. En daar krijgen ik gewoon geen reactie op. Dus als ze denken dat ik ga betalen voor iets wat ik niet ga gebruiken, dan hebben ze dikke vette pech.

Dus wat betreft het snelle antwoorden van hun kant, daar kan ik me niets bij voorstellen. Er staan nog zo'n vijf tot tien e-mails open van me, die ze nog moeten beantwoorden, sinds vorige week maandag.

BTW ik zag dat ze helaas weer online zijn. :cry: Ik zou zeggen incashen en je account opheffen.

LM24

Bericht door LM24 »

Beste Jan,

Zoals ballie75 zegt...ze geven geen antwoord op mijnvragen die ik heb.
Als ik dat bedrijf zou zijn en zulke negatieve dingen zou horen, zouik er alles aan doen
Om dat recht te zetten toch?! :?

Dat doen ze totaal niet dus waarom dan maar akkoord gaan met een account die nooit is geactiveerd....

Heb vrijdag nog een mail gestuurd dat ik antwoorden wil. Blijkt alles legaal dan zal ik ook zeker toegeven dan ik fout zat.
Maar zo ver zijn we dus nog steeds niet.

En heboom even opgezocht hoe dat nou zat met die bandopname Ballie75, sinds 13 juni 2014 is dat geenexcuus om een contract aan te gaan. Dat moet schriftelijk gebeuren dus we zitten nergens aan vast :wink:

Jan Verdaas

Bericht door Jan Verdaas »

Dag heren,

Vervelend inderdaad echter is het niet helemaal correct. Ik heb vaak telefonische aanbiedingen en heb dar dus wel het een en het ander voor uitgezocht en ik weet dat in dit geval ook een Bandopname als een geldig contract kan toestaan dit geld alleen niet voor energie contracten etc.

Zij zijn wettelijk ook niet verplicht om een Nederlandse registratie te hebben er zijn heel wat webshops die niet in Nederland geregistreerd staan en wel diensten of producten aanbieden op de nederlandse markt. nogmaals mijn ervaringen zijn zeer positief ik heb wat dat betreft niet te klagen. Echter is het natuurlijk wel je eigen verantwoordelijkheid als je een voicelog akkoord geeft en na 7 dagen niet afmeld moet je daar natuurlijk wel de gevolgen van accepteren want zover ik heb uitgezocht in allerlei reviews en sites ben ik geen enkel klant tegen gekomen die binnen de 7 dagen heeft afgemeld en alsnog ergens voor moest betalen echter is het natuurlijk wel je eigen schuld als je niet binnen de gestelde termijn afmeld. dit heb ik in het verleden ook meegemaakt met Lecturama! daar had ik helaas niet op tijd afgemeld en voor ik het wist kreeg ik vervolgzendingen echter was ik kansloos om hier een zaak van te maken omdat ze vrij sterk in hun schoenen stonden met de bandopname dus altijd weten waar aan je begint.

maar tot nu toe heb ik er al flink mee kunnen besparen! hoop dat jullie er ook nog plezier aan gaan hebben is de moeite zeker waard!

Mvg,

Jan Verdaas

Henriette1978

Bericht door Henriette1978 »

Beste Heren,

Toen ik dit voor het eerst las schrok ik wel een beetje of ik wel een juiste keuze heb gemaakt om met hun in zee te gaan. Ik kreeg van hun een telefoontje en daarna 7 dagen tijd om de website te bekijken en uit te zoeken. Binnen deze 7 dagen heb ik meerdere mails naar hun gestuurd omdat ik niet kon inloggen na uitzoeken bleek zo te zijn dat ik een spatie extra had gekopieerd :) Ik kreeg netjes een antwoord van hun en daarna had ik een goed gevoel van overgehouden.
Ondertussen ben ik al 2 weken klant van hun en eerlijk is eerlijk ik doe wel veel online shoppen. Ik heb veel besteld voor mezelf en voor mijn kinderen en ik heb nu al een spaartegoed van 30 euro dat ik terug kan ontvangen. Dit had ik veel eerder moeten doen dus heb het ook aan mijn vriendenkring geadviseerd. Mooiste ervan was dat ik een gratis account voor mijn zus heb kunnen regelen :)
Ik ben erg tevreden over mijn account. Ik kan me goed voorstellen als je niet gaat gebruiken dat je er weinig aan hebt. Maar waarom hebben jullie eerste instantie dan wel geaccepteerd als je toch niks aan hebt?

Mvg,

Henriette van Steen

Plaats reactie