LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mysaveaccount.com ervaring?

red.one

Re: mysaveaccount.com ervaring?

Bericht door red.one »

Allemaal in afwachting.
Hun website is wel weer volledig operationeel.....

BrittS

Bericht door BrittS »

Ondertussen ben ook ik gebeld voor MySaveAccount, waar ze me verzekerden dat de service totaal vrijblijvend is.
Ondertussen heb ik ook een email gekregen met de eerste factuur.
Deze email heb ik meteen beantwoord door te zeggen dat ik geen account wilde en dat ik hier dus ook niet voor zou betalen.
Natuurlijk kreeg ik een email terug waarin staat dat ze de bandopname hebben, waarbij ik zeg dat ik ze vrijblijvend zou willen proberen.
Ik heb ook de email gekregen waarin staat dat ik 14 dagen bedenktijd kreeg, voordat ik het bedrag van €95 moet betalen.

Ik heb ook de factuur nagekeken. Hierop staat het volgende
Het vorderingsrecht van deze factuur is overgedragen aan CreditPay B.V. te Zwolle. Rechtsgeldige en
bevrijdende betaling van deze factuur kan uitsluitend en moet binnen op de factuur vermelde betalingstermijn
plaatsvinden door betaling over te maken op IBAN NL13ABNA0400585979, BIC ABNANL2A o.v.v.
MySaveAccount België en het factuurnummer t.n.v. Stichting Credit Investment.
LET OP: Zonder vermelding van MySaveAccount België is het niet mogelijk uw betaling te verwerken.

CreditPay B.V. KvK 56914296
Postbus 40249 IBAN NL13 ABNA 0400.585.979
8004 DE ZWOLLE BIC ABNANL2A
BTW-nr. NL8523.59.718.B.01
Uit vorige berichten begrijp ik dan dat deze factuur wel rechtsgeldig is?!
Ik weet op deze moment niet goed wat te doen.
Ik heb één keer de site geopend, nadat ik de factuur kreeg om te zien waar het over gaat. Verder ben ik nooit op de site geweest. Ik heb hier niets gekocht en heb dus ook geen voordeel gehad.

Is er iemand die weet wat mijn volgende stap zou moeten zijn.

Ik ben trouwens ook ingeschreven op 'bel-mij-niet-meer.be'. Waardoor ik ook het gevoel heb dat ze mij in eerste instantie niet hadden mogen bellen.

Alvast bedankt!

social knight

Bericht door social knight »

BrittS

in eerste instantie maak je geen zorgen. We zijn allemaal doorheen dezelfde stadia gegaan waar jij nu in zit.
van die juristentaal van een incassobureau moet je je niks aantrekken,alleen dreigen.
trouwens die incassobureaus vertoeven allemaal op éénzelfde adres in Nederland en tappen dus allemaal uit éénzelfde kraantje. Ik kan je al meegeven dat wanneer je nu niet betaald je dossier zal doorverwezen worden naar CIB(centraal invorderingsbureau Nederland) en deze lieten al weten geen gevolg meer te geven aan de samenwerking met my save account,met ander woorden zij trekken zich terug uit deze zaak.
wat je wel kan doen dat is als je lid bent van test-aankoop klacht neerleggen of als je in Nederland woont bij consuwijzer.nl
Deze instanties zullen je zeker verder helpen.
ik op mijn beurt zit al met mijn dossier bij het CIB en moest al tegen maandag 14/04/2015 mijn schuld(146,68€) vereffenen hetgeen ik zeker niet gedaan heb,ook al dreigen ze met gerechtsdeurwaarder en het mij plaatsen op de lijst van wanbetalers.
dit schrikt mij allemaal niet meer af. Ik weet dat ze fraudeleus bezig zijn en met al hun briefwisseling gebruiken ze btw en kvknummers die niet van hen zijn. Ze opereren trouwens niet vanuit Nederland maar vanuit Turkije!.
laat ze maar schrijven en voor de rest niks van aantrekken. :wink:

BrittS

Bericht door BrittS »

Hey Social Knight

Bedankt voor de reactie. Dit is een hele geruststelling. Ik plan om maandag met testaankoop te bellen en hoop dan dat alles zoals bij jullie overwaait.

msazijnoplichters

Bericht door msazijnoplichters »

BrittS

Heb jij geen aanbieding van een domiciliëring gekregen bij jouw bank? De meesten hebben een eenmalige aanbieding van Europese domiciliëring gekregen. Ik vermoed dat ook jij niets getekend hebt.

BrittS

Bericht door BrittS »

Hey msazijnoplichters

Ik heb niets ontvangen van mijn bank.
Het is nu ook wel zo dat ze aan de telefoon mijn rekeningnummer hadden gevraagd en dat ik deze niet heb gegeven.
Nu ben ik daar heel blij om.

Leo_G

Bericht door Leo_G »

Geachte heer, Geachte mevrouw,

Wij hebben uw klacht goed ontvangen en danken u voor het vertrouwen.

Het Europees Centrum voor de Consument maakt deel uit van een Europees netwerk en is gesubsidieerd door de Europese Commissie en de Federale overheid. Wij helpen consumenten bij hun grensoverschrijdende geschillen, dus wanneer de consument en de handelaar zich in een verschillende lidstaat van de EU bevinden.
Bericht van testaankoop:

"Wij hebben uw klacht aandachtig gelezen.

My Save Account is welbekend bij onze dienst. Wij hebben recent verschillende klachten tegen hen ontvangen omwille van zijn misleidende verkoopspraktijken.

Om antwoord te geven op de consumenten, hebben wij een artikel gepubliceerd op onze website. Wij raden u aan om dit na te lezen. er staan instructies beschreven die u moet volgen om uw rechten te doen gelden.

U kan dit artikel nalezen via volgende link: http://www.eccbelgie.be/opgelet-voor-aa ... s83601.htm

Wij hopen te hebben geantwoord op uw vraag."

hompy4

Bericht door hompy4 »

het was even stil op het incasso front en ook helaas hebben we nog geen gezamenlijke stappen kunnen ondernemen maar vandaag kreeg ik toch weer een mail van het incasso kantoor :
De heer / Mevrouw A. Hompe

Ambachtsmark 42

1355 ED ALMERE

Dossiernummer

:

D0115156119

Behandelaar

:

Mevrouw J. Kamal

Opdrachtgever

:

My Save Account

Betreft

:

Gerechtelijke procedure

Zwolle, 05 mei 2015

Geachte heer / mevrouw Hompe,

Wederom hebben wij ondanks eerdere aanmaningen geen, volledige, betaling mogen ontvangen.

Wij zullen uw dossier overdragen aan onze juridische afdeling om een rechtszaak op te starten. Dit brengt extra kosten met zich mee, welke minimaal € 510,98 bedragen. Deze kosten komen geheel voor uw rekening. Deze rechtszaak kan onder andere (loon)beslag tot gevolg hebben. In de aanloop hiernaartoe ontvangt u binnenkort van één van onze deurwaarderpartners een dagvaarding.

U kunt dit alleen nog voorkomen door de openstaande vordering van € 100,98 te voldoen op rekeningnummer IBAN NL16 SNSB 0851744745, ten name van Stichting Derdengelden Incasso Service. Uw betaling dient binnen vijf dagen op onze rekening bijgeschreven te staan onder dossiernummer D0115156119. Mocht u deze brief per email ontvangen kunt u hier klikken voor directe betaling via iDEAL.

Voor vragen kunt u contact opnemen tijdens kantooruren op maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur onder telefoonnummer 0900-222 3331 (€0,30 per minuut).

Hoogachtend,

MKBusiness B.V.

MKBusiness Credit Management B.V.

Hoe lopen de zaken bij jullie ?? welke stappen ondernemen jullie ?? en worden er vorderingen gamakt ?? en hebebn jullie ook berichten van instanties die ons steunen ?

Graag alle info en krachten bundelen.

Vst bedankt en een fijne 5 mei viering

Anton Hompe
Almere :wink:

social knight

wel beste hompy4,

ik heb nu sinds een paar weken(om juist te zijn twee weken) geen enkele briefwisseling,telefoon,sms berichtje gekregen.
Je moet weten dat ik bij CIB zit omdat ik tot nu toe geen gevolg gegeven heb aan hun aanmaningen en ik ben hoegenaamd niet van plan om maar 1 euro te betalen ook.
in België zit ik met een dossier bij test-aankoop en deze hebben me laten weten dat ik bij ieder verder contact met hen,hen direct moet op de hoogte houden.
in Nederland meen ik te weten dat dit consuwijzer is.
ik heb ook klacht neergelegd bij E-cops maar deze hebben tot nu toe in het ganse verhaal niet gereageerd.
ook heb ik klacht neergelegd bij ECC (Europees consumenten centrum) en deze hebben mij doorverwezen naar de plaatselijke politie(wat ik tot nu toe niet gedaan heb)
ik laat mij zeker niet intimideren door deze heren temeer daar CIB laten weten heeft niet meer verder te willen gaan in de procedure van my save account. :lol:

andre48

Bericht door andre48 »

Hallo ik ben er ook ingetrapt nu weer een mail gehad waar dit in staat wat moet ik nu doen.

Bank SNS 85.17.44.745
IBAN NL16SNSB0851744745
BIC SNSBNL2A
KvK 08223350
BTW 8222.29.201B01

Dossiernummer : D0315159976
Behandelaar : De heer W. Wijnen
Opdrachtgever : My Save Account
Betreft : Gerechtelijke procedure

Zwolle, 26 mei 2015

Geachte heer Kienhuis,

Wederom hebben wij ondanks eerdere aanmaningen geen, volledige, betaling mogen ontvangen.

Wij zullen uw dossier overdragen aan onze juridische afdeling om een rechtszaak op te starten. Dit brengt extra kosten met zich mee, welke minimaal € 510,98 bedragen. Deze kosten komen geheel voor uw rekening. Deze rechtszaak kan onder andere (loon)beslag tot gevolg hebben. In de aanloop hiernaartoe ontvangt u binnenkort van één van onze deurwaarderpartners een dagvaarding.

U kunt dit alleen nog voorkomen door de openstaande vordering van € 135,00 te voldoen op rekeningnummer IBAN NL16 SNSB 0851744745, ten name van Stichting Derdengelden Incasso Service. Uw betaling dient binnen vijf dagen op onze rekening bijgeschreven te staan onder dossiernummer D0315159976. Mocht u deze brief per email ontvangen kunt u hier klikken voor directe betaling via iDEAL.

Voor vragen kunt u contact opnemen tijdens kantooruren op maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur onder telefoonnummer 0900-222 3331 (€0,30 per minuut).

Hoogachtend,

MKBusiness B.V.

msazijnoplichters

Bericht door msazijnoplichters »

negeren, bij mij is het al twee maand stil!

social knight

andre48,

zoals je kon lezen van een andere forumbezoeker:
negeren die zaak
mb business bv,mempay bv,cib(centraal invorderingsbureau)
één pot nat,allemaal op hetzelfde adres gelegen in rotterdam
gewoon oplichters.
bij mij is het ook al geruime tijd stil ondanks meerdere dreigingen.
:?

hompy4

Bericht door hompy4 »

Het forum is ok maar mooier had het geweest als Tros Opgelicht een voorbeeld brief had gehad of ons in de goede richting had gewezen hoe te handelen zodat er wat meer zekerheid en rust bij de gedupeerden komt.
Negeren tot nu toe de beste optie

Vr.Gr,
Anton Hompe
Almere

p.s. de bedragen zijn net te laag om er een advocaat op te zetten dus hier alles verzamelen en overleggen al goed en misschien als het moeilijker word toch gezamenlijk onze krachten bundelen en daar mee handelen als blok tegen die gasten. :?

Leo_G

Bericht door Leo_G »

Ik heb nu al weken (of maanden..?) geen reactie meer van de oplichters, ik dek dat ze het hebben opgegeven. Af en toe sturen ze kennelijk wat 'at random' in de hoop wat geld binnen te slepen, maar niet van ons :)) succes en laat het even weten als er WEL problemen zijn geweest (tot nu toe volgens mij bij niemand..)

hompy4

Bericht door hompy4 »

Brieven , telefoontjes of dreigende mails ontvang ik ook al bijna 2 maanden niet wel 1 keer per week een klikmail met een aanbieding die ik retouneers als SPAM !!!...

Misschien hebben ze hun knopen geteld en een andere vorm van oplichting gevonden

Suc6 & sterkte allen...

Anton Hompe
Almere 8)

Plaats reactie