LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mysaveaccount.com ervaring?

julian22

Re: mysaveaccount.com ervaring?

Bericht door julian22 »

Social knight,

Waarom maak jij een bezwaar niet? Ik heb dit gedaan en via [email protected] naar CIB gestuurd. Hoe meer bezwaren zij tegen deze firma krijgen, hoe beter. :D

social knight

Bericht door social knight »

julian22,

heb persoonlijk gisteravond een bezwaarschrift doorgestuurd(model test-aankoop)naar CIB,my save account,met in kopij juriste van test-aankoop en ECC.
wacht nu reactie af van één van de partijen. in elk geval moesten ze nu dreigen met gerechtsdeurwaarder dan neem ik onmiddellijk de telefoon en bel de juridische dienst van test-aankoop om gepast te reageren. Want het is nu wel welletjes geweest vind ik. ik ben nu onderhand bijna drie maanden bezig met hen(my save account en mempay en CIB)
ondanks alle heisa schijnen die heren die trouwens opereren vanuit Turkije niet te snappen dat ze niet moeten aankomen met dreigementen of automatische afnemingen van mijn rekening want dat helpt niet.Het heeft net het tegenovergestelde effect.
wat tevens ook opvallend is dat alle incassobureaus in deze zaak op hetzelfde adres gevestigd zijn.hoogst eigenaardig :!:

Monique K

Bericht door Monique K »

Ik ben (zoals velen) benaderd door My Save Account. Ik was er op in gegaan maar ik wilde wel rustig alles even nalezen. Ik kreeg hiervoor 14 dagen de tijd zei ze en als ik niet zou reageren zou er €95,- worden afgeschreven. Ik zou een mail ontvangen met inloggegevens. Deze heb ik echter nooit ontvangen. Ze hebben blijkbaar een verkeerd e-mailadres in hun bestand. Hun fout! Er werd dus wel de 95,- afschreven, direct teruggeboekt. In maart kreeg ik ineens een aanmaning. Nooit eerder een factuur van ze gezien. Aanmaning was €100,-. Gemaild dat ik niet ga betalen voor iets dat ik niet heb ontvangen. Gisteren weer een aanmaning van CIB van €146,77. Daar ook een klacht ingediend. Het wordt nu wel erg vervelend. :? Nu ik het hier allemaal lees voel ik me er wel sterker in staan. Het houdt me wel bezig, bah.

hompy4

Bericht door hompy4 »

:wink:

Samen staan we sterk Monique maar we bundelen niet echt onze krachten nog maar gelukkig delen we wel onze meningen en ervaringen en daar elk zijn voordeel mee doen.
Hopelijk lezen de mensen van TROSOPGELICHT het ook en maken er een zaak van.

Ja soms denk je het is weg en dan plost weer een mail of brief .

Houd vol

Anton

red.one

Bericht door red.one »

webpagina Mysaveaccount is niet meer ????
Of heb ik dat alleen ?

hompy4

Bericht door hompy4 »

Hi Red.One ik ga even kijken. Kom niet op die site eigenlijk [ krijg de laatste tijd wel mails nu met kortingen e.d. ]

Misschiens staken ze de strijd

have fun and take care all #

Anton

hompy4

Bericht door hompy4 »

deze melding krijg ik :
Er is een probleem met het beveiligingscertificaat van deze website.

Het beveiligingscertificaat dat door deze website wordt gebruikt, is niet verleend door een vertrouwde certificeringsinstantie.

Het beveiligingscertificaat dat door deze website wordt gebruikt, is verlopen of nog niet geldig.

Het beveiligingscertificaat dat door deze website wordt gebruikt, is verleend aan een adres voor een andere website.

Problemen met beveiligingscertificaten kunnen duiden op een poging om u informatie te ontfutselen of om informatie die u naar de server verzendt, te onderscheppen.

U wordt aangeraden om deze webpagina te sluiten en niet naar deze webpagina te gaan.

Pictogram AanbevolenKlik hier als u deze webpagina wilt sluiten.

Pictogram Niet aanbevolenDoorgaan naar deze website (niet aanbevolen).

Meer informatie Meer informatie

Unknown01

Bericht door Unknown01 »

Bij mij werkt de site ook niet... zelfs als ik klik op doorgaan naar deze website (niet aanbevolen).
Het werd tijd dat de website eindelijk gesloten is.
De website van final dealz is ook uit de lucht!

Sinds feb moest ik al een dagvaarding ontvangen maar heb nog steeds niks! Waarschijnlijk geven ze hiervoor geen toestemming aan MKB en CIB en/of betalen ze de facturen van MKB en CIB niet, vandaar dat CIB zich teruggetrokken heeft.
Dit zegt al genoeg.

Leo_G

Bericht door Leo_G »

Hoezo wordt gezegd 'hopelijk zullen de incasso firma's ook opgeven' het is volgens mij 1-en-dezelfde die loopt te spammen en probeert geld van iedereen af te troggelen. Ik zou gewoon nergens meer op reageren. Idd heb ik ook een sms ontvangen met "inzake dosier -huppeldepup- is door ons geen betaling ontvangen. Betaal op tijd, voorkom verhoging! CIB Incasso" welke eerder dus een aanmaning heeft verstuurd met hetzelfde adres als die gasten van MySaveAccount OFTEWEL oplichters. Helaas trappen er kennelijk andere wel mensen in, aangezien de blijven spammen.

Iemand al een deurwaarder aan de deur gehad?

Snooper

Bericht door Snooper »

Toen werd het stil, heel stil.
Wat wordt hun volgende move ?
Volgens mij is hun trukendoos leeg. :lol:

Leo_G

Bericht door Leo_G »

ja.. en die trukendoos van hen komt dus uit 1 doos, daarom heeft het ook geen zin om een email te versturen naar [email protected] omdat ook dat volgens mij ook weer dezelfde personen zijn. Aanvankelijk wilde ik daar mijn bezwaar naartoe mailen maar dat heeft dan natuurlijk ook geen zin, dus niet gedaan. Nu al een tijdje (paar weken) niks meer gehoord. Wel handig zo'n forum trouwens :))

social knight

Bericht door social knight »

hy allemaal,

ik vond het fijn een steun te vinden in jullie commentaren op dit forum want het hoeft gezegd hier op dit Nederlands forum was ik veel beter af dan op het Belgische.Hier kreeg ik tenminste respons en steun en advies .
het is nu afwachten wat er komen gaat vanuit de hoek van my save account en één of ander incassobureau.
ik op mijn beurt heb tot nu toe nog altijd niets betaald en ze konden ook de automatische incasso niet innen dus ik heb tot nu toe alleen bedreigingen gekregen,dat is alles.
mijn intentie was na de eerste incasso te betalen maar nu ik vele berichten op dit forum later besef dat het allemaal ging om oplichterij ben ik gelukkig dat ik niets betaald heb.
daarom van harte dank aan allen die op dit forum een bericht nagelaten hebben. het was een grote steun en toeverlaat en overtuiging om niet toe te geven aan die oplichters.ik kan maar één ding besluiten: als ik nu nog een privénummer zie opdagen op mijn gsm ik dubbel alert zal zijn om iets toe te zeggen of akkoord te gaan met een opgenomen boodschap. :oops:
we blijven elkaar schrijven tot we weten dat alles achter de rug is. :wink:

Leo_G

Bericht door Leo_G »

Ik heb inmiddels weer een nieuwe brief gekregen dat ze 'meerdere malen hebben gesommeerd het verschuldigde bedrag te betalen', ze overgaan op een dagvaardiging van de deurwaarder.. Iemand al een deurwaarder gezien? Sowieso is het stiller op dit forum, allemaal inmiddels opgesloten in de cel? ;)

Ik heb een melding gedaan bij testaankoop.be met een samenvatting en de vraag 'Ik heb begrepen dat jullie al meerdere meldingen hebben ontvangen en hopelijk kunnen jullie een einde maken aan deze dreigementen? Graag hoor ik van jullie' Ik kon ze echter niet bereiken per telefoon.. Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen / antwoord.

Champ83

Bericht door Champ83 »

Hier nog steeds niets van ze vernomen. Ze zijn al weken bezig met het inschakelen van een deurwaarder. Vooralsnog niemand aan mijn deur gezien. Ze hebben me ook nog nooit gebeld.
Zou trouwens wel fijn zijn als ze er nu eens mee stoppen. Ben er nu wel eens klaar mee.
Ik kon trouwens nog wel op hun site. Misschien dat ze hem aangepast hebben....

msazijnoplichters

Bericht door msazijnoplichters »

Hier ook windstil.

Plaats reactie