LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mysaveaccount.com ervaring?

hompy4

Re: mysaveaccount.com ervaring?

Bericht door hompy4 »

Bedankt Red.One

Daar kunnen we weer wat mee...
Het is jammer dat het soms vechten tegen de bierkaai is , zo als ze dat geloof ik noemen en SAMEN staan we sterk maar zijn te versnippert met al onze gegevens , klachten en hoe we handelen .

:?: ................Ik weet ook niet precies of dit te bundelen valt want iedereen heeft zijn eigen verhaal en ervaringen maar mocht het incasso gebeuren uitdraaien op een deurwaarder en zijn de meeste van onze gevallen van gelijke aard lijkt het me handig om ONZE krachten te gaan bundelen.

ik hoor graag wat jullie daar van vinden en mee willen doen

Vast bedankt en suc6 in de strijd !!!

Anton Hompe
[email protected] :

Champ83

Bericht door Champ83 »

Vandaar weer eens een mail ontvangen van de incassodesk. Ze gaan het nu uit handen geven via de rechtbank.
Ik kon dat uiteraard weer voorkomen door alsnog die 135 euro te betalen.

Betalen doe ik toch niet. Consumentenbond heeft al aangegeven dat het niet rechtsgeldig is.
Dus betaal ik niet.

Ik krijg binnenkort bericht van de deurwaarden. We zullen zien wie die deurwaarder is.
Ben eigenlijk in staat om ze te mailen met de vraag wie de deurwaarder is. Kan ik zelf alvast contact opnemen.
Maar heb maar bedacht dat ik niet meer ga reageren.

Mocht het idd zover komen dat het een rechtszaak wordt dan kunnen we kijken wat we samen kunnen bereiken. Heb tot nog toe van niemand vernomen dat er iets ingeschakeld is.

social knight

Bericht door social knight »

hompy en red one,

dat is allemaal leuk om dit alles te lezen maar hoe zit dat in België?
ik heb zo de stellige indruk dat de Nederlandse wetgeving hierin vrij duidelijk en doorzichtig is maar in België weet ik hier van helemaal niets.
enig idee waar ik daar voor terecht kan? :idea:

msazijnoplichters

Bericht door msazijnoplichters »

Ik heb ook mijn derde aanmaning met dreigement gerechtelijke procedure gekregen gisteren.

Ik negeer dit gewoon, zal wel zien hoe alles afloopt.

ivm die automatische éénmalige domiciliëring: ik begrijp dat een handtekening noodzakelijk is, dewelke ik nooit gezet heb, dus zij hebben een valse handtekening dan? Is dat dan geen valsheid in geschrifte? En poging tot diefstal?

hompy4

Bericht door hompy4 »

:? het blijft een rare zaak dit allemaal :::::

Hun reactie is :Geachte heer Hompe,

Wij hebben u geen ander voorstel gedaan dan er in de betaalafspraak is vermeld.
Wij hebben de betalingsregeling voor u verwijderd en willen u wijzen op het
vervolgtraject richting de deurwaarder. Eventuele extra kosten zijn voor uw
verantwoording.

Wij handhaven de vordering en zullen niet meer reageren op uw e-mails daar wij
ons standpunt inhoudelijk niet wijzigen.

Snooper

Bericht door Snooper »

Heb als "laatste" waarschuwing een mail gehad dat ze gaan "dagvaarden" als ik niet betaal.
Als je geloofd dat het allemaal echt is is het best onaangenaam, maar er gebeurt verder niets.
Het is zoals het spreekwoord " Blaffende honden bijten niet"
Hou vol en betaal nooit !!

hompy4

Bericht door hompy4 »

:wink: ok Snooper

suc6

red.one

Bericht door red.one »

Dus elke consumenten instantie zegt niet betalen en niet recht geldig.
En die simpele zielen denken dat een rechter (als het zover komt) daar anders zal over oordelen?
Hebben ze daar geen google en googlen ze mysaveaccount niet, om te de conclusie te komen dat het een verloren zaak is.
De ene klacht na de andere kom je daar tegen........

Leo_G

Bericht door Leo_G »

Het meeste wat jullie geschreven hebben heb ik doorgelezen en een soort van samenvatting gemaakt en naar de consumentenbond verstuurd aangezien mij vrijwel hetzelfde is 'overkomen'. Ten eerste natuurlijk super stom dat ik uberhaubt erop in ging, maar goed, ik dacht 'ik zeg gewoon af zodra ik een email heb gekregen'. Echter de email bleef uit. Bleek dat ze een email hebben verstuurd naar mijn 15jr oude email adres, die ik niet meer gebruik.. i.p.v. mijn gmail. En idd, dat bandje kunnen ze zo vervormen dat ik "JA" zeg op de vraag "klopt dit email adres" aangezien ze dat bandje gewoon veranderen.

Wat ik naar de consumentenbond heb verstuurd is dit:
Begin dit jaar ben ik gebeld door FinalDealz (account waarbij je korting zou krijgen bij veel bekende bedrijven) met de vraag of ik lid wilde worden. Ik wilde hier over nadenken, het nalezen op internet, waarbij zij de optie hebben gegeven om af te zeggen. Hoe? Door te reageren op de email die ze zouden sturen met alle informatie, inlogcodes. Echter deze email heb ik niet ontvangen, niet op mijn gmail. Ze zeggen dat ze het naar hotmail hebben verstuurd echter deze gebruik ik al jaren niet meer. Vervolgens hebben ze bedrag van mijn rekening afgehaald welke ik vervolgens heb laten storneren aangezien ik GEEN toestemming heb gegeven: geen mogelijkheid heb gekregen om hier vanaf te zien aangezien ik geen email heb gekregen op het aangegeven gmailadres en dus geen mogelijkheid had om het af te zeggen. Nu krijg ik een factuur omdat ik niet betaald heb. Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik het er niet mee eens ben. Alles op een rijtje:
1. zij geven aan dat je lid wordt, eenmalig 60,- moet betalen, tenzij je jezelf afmeldt via de gegevens die ze versturen per mail (zeggen ze)
2. ze nemen alles op band op, wat vervolgens geknipt en geplakt kan worden (Nederlandse Regering gaat ook niet AKKOORD met band opnames)
3. ze hebben niks zwart op wit, en ik heb dus geen email gekregen op gmail.com (het enige email adres die ik gebruik)
4. op opgelicht.nl staan veel voorvallen als de mijne, deze mensen worden belaagd door deurwaarders, kunnen geen fatsoenlijk contact met verkoop bedrijf krijgen
5. tevens zou de consumentenbond hebben aangegeven dat 'we' het niet hoeven te betalen -> dit alles zou niet rechtsgeldig zijn?
6. de bedenktijd die ze aangeven klopt niet, het opzeggen lukt niet, het geld wordt zomaar van je rekening afgeschreven
7. er moet een schriftelijke overeenkomst zijn voor mysaveaccount en zelfs handtekening voor automatische incasso.

Ik denk: ze hebben geen poot om op te staan, toch? Hebben jullie dit weleens uitgezonden? Aangezien er zoveel mensen zijn die dit overkomen is? Ik hoop dat ik hieruit kom zonder te hoeven betalen.

Graag hoor ik van jullie of er al iemand heeft betaald of dat we allemaal onze poot stijf houden en/of kunnen helpen bij problemen. Er zullen genoeg mensen zijn die gewoon betalen maar ik weiger aangezien ze niet volgens de NL'se regels fungeren / werken.

hompy4

Bericht door hompy4 »

duidelijk en overzichtelijk............

hopelijk krijgen we nu een duidelijk advies hoe te handelen mat alles.

Bedankt voor de info

social knight

hompy4,red one,leo-G,

bedankt voor deze bemoedigende info. Ik heb langs mijn kant steun gekregen van test-aankoop in België met de volgende info:
wanneer ik nog post krijg van hen onmiddellijk contact op te nemen met hen en zij zullen alsnog gepast reageren.
we zien wel. :x

red.one

Bericht door red.one »

Geen dank, we zijn hier tenslotte om elkaar te helpen :D

Keona

Bericht door Keona »

Heb nu ook mijn 2de aanmaning gekregen van het incassobureau, kosten lopen nu al op tot 147 euro! Ik lees hier dat testaankoop aanraadt niet te betalen. Misschien zou ik beter zelf ook nog eens contact met hen opnemen voor de zekerheid? Is er iemand die al alle dreigingen achter de rug heeft? Deurwaarder?

social knight

keona,

ik heb alle correspondentie met my save account aan test-aankoop doorgegeven en zij op hun beurt raden me aan om elk contact met hen door te geven aan test aankoop.
ik zit nu aan mijn derde aanmaning die ondertussen al weer een week voorbije datum is. ben benieuwd wat ze nu gaan doen. :wink:

Plaats reactie