LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Minci Detox

tifje1234

Minci Detox

Bericht door tifje1234 » 03-11-2016 14:31

Hallo,

Mijn moeder heeft ongeveer 16 oktober via Facebook een advertentie aangeklikt en een Minci Detox pakket besteld voor 135 euro.
Via de webpagina www.mincidetox.com. (ze heeft nog niet betaald)

Mijn moeder heeft het pakket thuisgestuurd gekregen zonder informatie over retourneren.
Het pakket voldoet niet aan de eisen en mijn moeder wil het graag retourneren. Helaas is de webpagina niet beschikbaar.
In de E-mail staat alleen een telefoonnummer. This number is not available. 3x geprobeerd te bellen maar helaas het nummer is niet beschikbaar. De betaling gaat via Klarna ik heb contact gehad met Klarna en die zijn het ook gaan opzoeken.
Ook bij hun is de webpagina van Minci Detox niet beschikbaar.
Zij hebben de betaling gepauzeerd en gaan dit voor ons uitzoeken.

Ik ben zelf verder gaan zoeken op internet en kwam een aantal berichten van Radar tegen met inderdaad meer berichten over Minci Detox.
Dit probleem is al vanaf 2013 aan de gang. Zie onderstaande link
https://radar.avrotros.nl/forum/viewtop ... 9&t=150328

Wij hebben nog niks betaald maar willen niet voor onverwachte verrassingen komen te staan zoals de deurwaarden of aan malingen.

Wij willen graag het pakket retourneren en dat wij niks hoeven te betalen.

Kan iemand ons helpen?
Eventueel dit goed uitzoeken en er een afleveringen over maken want er zijn nu al een aantal mensen de dupe geweest van deze oplichting.

Dank u wel voor het lezen en eventueel de hulp

Tiffany Tebbens

Plaats reactie