LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Merkkleding_Venlo

Plaats reactie
Mirandaatje76!

Merkkleding_Venlo

Bericht door Mirandaatje76! »

Goedenavond heer / mevrouw,

Op intstagram staat Merkkleding_venlo
Deze verkoopt dure merkkleding en schoenen van € 100 t/m € 300.
Beneden de € 100 hebben ze helemaal niets te koop.
Op het moment dat je wilt bestellen dan zegt diegene van op 6 december 2015 kun je bij ons af halen maar wij versturen alles met track and trace nr. Dit doen ze om vertrouwen te winnen. Dan denk je van het zit wel goed en besteld het. Dan vraagt diegene een screenshot van de betaling te maken zodat ze het zsm kunnen opsturen. Na 1 dag vraag je dan om het track and trace nr. En dan begint de ellende. Je ziet dat ze het bericht op instagram lezen maar reageren er niet op. Dan weer een dag later hebben ze je overal op geblokkeerd en kan je niet meer een bericht sturen.
Ik heb de bank gebeld want ze hebben diverse banknummers. De bank kan er niets aan doen. Dan bel je de politie Haaglanden die zegt je moet aangifte doen via digid. Dit kan maar dan wordt er gevraagd het mail adres van die oplichter. Je raadt het al die is er niet en ligt dit nu stil. Terwijl er al diverse mensen zijn opgelicht. Het gaat niet om 1 a 2 maar om dan 100 meldingen. Ook die mensen hebben allemaal betaald en niets ontvangen. Deze oplichter kan gerust verder gaan en er komen nu dagelijkse gedupeerden bij want je kan er niets mee omdat er geen telefoon nummer bekend is en ook geen mail adres. Deze oplichter heeft waarschijnlijk per dag zon € 1000 a € 1500 per dag winst.
Wie kan dit überhaupt gaan stoppen

esrakurt

Re: Merkkleding_Venlo

Bericht door esrakurt »

Ik ben ook opgelicht voor 160 euro. Zie ook dat veel anderen zijn opgelicht. Check instagram pagina's: merkkledingvenlo_oplichters en merkkleding_venlo_oplichters.
Kan Opgelicht hier iets aan doen AUB?

lozevisser

Re: Merkkleding_Venlo

Bericht door lozevisser »

Ik adviseer iedereen zich op onderstaand forum te melden.

http://www.opgeletopinternet.nl/index.php

Plaats reactie