LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] !!!.MegaCheapDeals.nl Nooit Bestellen.!!!

Plaats reactie
Maya-Tes

!!!.MegaCheapDeals.nl Nooit Bestellen.!!!

Bericht door Maya-Tes »

Bestel a.u.b. NIET bij MegaCheapDeals.nl

Je kan van alles bestellen, voor b.v. telefoons, tablets enz. Alles lijkt ok, je kan netjes via ideal betalen en je krijgt netjes een ordernummer, dan een e-mail, met in de mail de opmerking dat er een e-mail volgt met een track&tracé nummer als het pakket wordt verzonden, echter, er komt geen vervolg e-mail.!

Bij nader onderzoek, blijkt het KVK nummer op deze website niet meer actief.

Ik heb toch een telefoonnummer weten te vinden op deze website (06-12451444) en deze gebeld. Ik kreeg een man met een buitenlands accent aan de lijn en de zei mij dat de website drie maanden geleden gestopt was.!

Ik vroeg hem mijn geld terug te storten, waarop hij antwoordde dit te zullen doen, echter, ik heb nog niets mogen ontvangen.! En hij neemt zijn telefoon niet meer op (uiteraard).

Hij ondertekend zijn e-mails met:

"Vriendelijke groet,
Arzan.nl"

Dit zijn de gegevens die op zijn website staan:

[persoonsgegevens verwijderd door moderator]

E-mailadres: [email protected]

KvK-nummer: 61286486
Btw-identificatienummer:
IBAN -NL21INGB0006642105

!!!.Dus a.u.b. Niet bestellen via deze website, u bent u geld kwijt en u ontvangt geen producten.!!!

Ponchau
Contacteer:

Re: !!!.MegaCheapDeals.nl Nooit Bestellen.!!!

Bericht door Ponchau »

Het spijt me dat je opgelicht bent. Ik was aan het overwegen om een geheugenkaart via MegaCheapDeals te kopen. Gelukkig zag ik op tijd dit bericht. Het ziet er inderdaad heel betrouwbaar uit. Ik hoop dat je je geld alsnog terug krijgt.

Plaats reactie