LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Instagram - Fashioncity010 - OPLICHTERS!!!

Plaats reactie
M.E.075

Instagram - Fashioncity010 - OPLICHTERS!!!

Bericht door M.E.075 »

Beste,

Wij zijn opgelicht op INSTAGRAM. Het ging om het volgende. Mijn broertje wilde een nieuwe winterjas en de zogeheten Fashioncity010 had veel foto's van winterjassen en allerlei kleding op zijn instagram. Dus heeft hij 2 winter jassen besteld van de volgende merken : Woolrich en Canada Goose.

Fashioncity010 wilde hiervoor 300 euro en het moest via ING overgemaakt worden. Dit is gedaan en de jassen zouden dezelfde dag bezorgd worden. Zoals je kan raden geen jas ontvangen.

Daarnaast gebruiken ze de naam van Megazino uit Amsterdam, een kledingzaak. Echter hebben die aangegeven dat zij NIETS met die oplichters te maken hebben en ook aangifte hebben gedaan jegens hen.

Ik wil hiermee jullie informeren dat FASHIONCITY010 op INSTAGRAM oplichters zijn. Voor de slachtoffers geldt, doe aangifte en graag ook een reactie op opgelicht.nl want samen zijn we sterker!

Groeten,

M.E.075

NancyS

Re: Instagram - Fashioncity010 - OPLICHTERS!!!

Bericht door NancyS »

Ook wij zijn vandaag opgelicht door het "bedrijf" Fashioncity010. Er was al een maand contact tussen mijn zoon en dat bedrijf en vandaag besloot hij dus iets te bestellen. Zodra het geld was overgemaakt, werden we geblokkeerd en is de site niet meer te benaderen vanuit dit account.

De mensen bieden allerlei soorten kleding aan via Instagram. De communicatie verloopt ook via de chat van Instagram. Ze gebruiken de naam van een ander bestaand bedrijf in Rotterdam.

We hebben aangifte gedaan bij de politie en hebben hiervan melding gemaakt bij 'internetoplichting' van de ING.

Goodgirl

Bericht door Goodgirl »

Beste,

Ik ben laatst ook opgelicht via instagram : met de naam Hyperfashion, Onlinefashion, Doperinfashion_ Dropfashion OPGELET DUS !!!
Ondertusse hebben ze verschillende namen gebruikt van de instagram ze verkopen o.a winterjassen, schoenen,tassen etc.
Na even twijfelen wou ik toch iets bestellen ik had een winterjas besteld van 250,00.
Maar heb niets meer gehoord van de zending.

Ze vertelde dat ze in maastricht zaten maar geloof er weinig van.

Ik had contact via de chat, maar na de betaling werd er niet meer gereageerd !

Dit moet op tv komen zodat mensen er bewust en zeker van worden, en dat mensen niet in deze instagram geloven.

STUUR NIETS OP NAAR REKENING NR : NL68 ASNB 0709241046
ten name van A.J Brandt !!!!!

Anoniem19948

Bericht door Anoniem19948 »

Ook wij zijn opgelicht door dropinfashion ze hebben meerdere accounten met meerdere naams mensen die door hun zijn opgelicht ajb doe online aangifte op politie.nl zodat ze de zaak aanpakken en wij ons geld terug kunnen krijgen. Deze mensen worden zeker opgepakt. A.J. Brant nooit wat versturen!

Edmo

Bericht door Edmo »

NL68ASNB0709241046 geeft al meldingen dus meerdere mensen hebben aangifte gedaan.

Plaats reactie