LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gymstudio

Gesloten
miriam_opgelicht

Gymstudio

Bericht door miriam_opgelicht »

Begin januari gezwicht om voor 1 euro informatie te kopen voor gewichtsafname en balans.
Nu na een maand een rekening gekregen per mail met daarin een nota van 76,80 en een link naar de algemene voorwaarde die ik tot toen nooit gezien had.
De betaling van de nota zou gaan via een automatisch afschrijving, waar ik ze geen handtekening voor heb gegeven.

De 1 euro is per ideal betaald

Mijn bank kan niets doen, heeft advies gegeven om bedrijf te bellen. Bedrijf heeft voicemail erop en verwijst naar mailadres. Ook voor een andere dienst die blijkbaar onder deze firma valt wordt verwezen naar een mailadres.
Daarnaast kan ik als er een incasso is deze terug laten boeken en de machtiging voor mogelijke vervolg betalingen blokkeren.

Wie heeft voor bovenstaande nog goede suggesties en weet de juiste te volgen procedure

Miriam

jacquelina

Re: Gymstudio

Bericht door jacquelina »

Ook ik kon voor 1 euro bij kijken voor gezond eten .En later kreeg ik ook een factuur van 76.00 euro omdat ik ineens een abonnement had waar ik niet om heb gevraagd.Je kunt het terug boeken en gelijk blokkeren.Deze oplichters zijn op facebook onder de naam platttebuik.Ook op twitter zijn ze actief .

Gesloten