LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gsm reparatie centrum bergen op zoom

Plaats reactie
niekv

Gsm reparatie centrum bergen op zoom

Bericht door niekv » 05-06-2015 13:32

Een maand geleden het scherm van mijn Xperia Z1 laten maken voor €139,- en me een extra dik scherm voor €10,- aan laten smeren (want op dit scherm konden geen krassen komen).

Echter zat er na 2 weken al een kras op m'n scherm, en sinds eergisteren reageert m'n scherm links boven nergens meer op.

Op de bon staat 3 maanden garantie op de reparatie, dus ik meteen terug naar gsm reparatie centrum in Bergen op Zoom.

Blijkt dit niet onder garantie te vallen want het is duidelijk dat de telefoon het niet meer doet omdat hij gevallen is (Wat? Hij is helemaal niet gevallen, ik heb er niets geks mee gedaan).

Als ik hem wil laten maken kost het mij gewoon weer die €139,- die ik een maand geleden ook al heb betaald.

De manier hoe ik werd geholpen toen ik een maand geleden met mijn kapotte scherm aankwam in de winkel geef ik een 8, prima geholpen en duidelijke uitleg (met leugens blijkt achteraf).

Garantie behandeling: een 0, terwijl dat hij zijn verhaal deed over het "vallen" van de telefoon bleef hij keurig met z'n rug naar me toe zitten, terwijl hij een telefoon aan het maken was.

Wees gewaarschuwd voor deze winkel.

Edmo

Re: Gsm reparatie centrum bergen op zoom

Bericht door Edmo » 14-06-2015 16:06

Dit betreft een geschil en geen oplichting. Je bent het immers niet eens over een garantie afhandeling.

jankees

Bericht door jankees » 04-08-2015 20:04

Ik heb hetzelfde meegemaakt met GSM reparatiecentrum in Spijkenisse.

Een tijdje geleden liet ik hier mijn iPad repareren. Ze hebben er onvakkundig een goedkoop glasplaatje op gezet (de homebutton schoof steeds onder het glas).

Dit glas begon na de kortste keren een scheurtje te vertonen. Deze scheur werd na enkele dagen een beeldvullende scheur.

Na contact met de te hebben opgenomen wordt je verhaal totaal niet serieus genomen. Zoiets ontstaat natuurlijk niet zomaar, vertelt meneer Marien van Efferen (de eigenaar).

Mijn geld ben ik kwijt en mijn iPad is in een ergere staat dan voor de reparatie.

Ga nooit naar dit bedrijf, zonde van je geld!

Dave verheggen

Bericht door Dave verheggen » 07-02-2017 00:35

Ik ben 3 maanden geleden ook bij het reparatie centrum in bergen op zoom geweest om mijn iphone 6 te laten repareren. Volgens mij hebben ze daar geld nodig want ik kwam aan met een gebarsten scherm en na de reparatie kon ik geen snaps meer maken omdat mijn iPhone camera aan de voor kant zwart bleef. ik ben na 1 dag terug gegaan en om dit te melden, want voor dat ik mijn telefoon bracht heb ik de camera nog gebruikt. Na 5 minuten onderzoeken zijn de vrouwlijke reparateur dat de camera stuk is en dat die vervangen kon worden. dit koste me wel weer 50 euro! ik heb duidelijk uitgelegd dat de man van gister deze stuk had gemaakt omdat hij bij mij nog wel werkte. Maar dit was geen waar vertelde ze! zo kon me alleen helpen als ik zou betalen. dit wilde ik niet en vroeg ze mijn iphone weer dicht te maken.

dat gsm reparatie centrum is niet te vertrouwen en ik kom er nooit meer! 3 dagen na de reparatie kwam het glas van mijn iphone 6 omhoog. Ik ben naar de mac store in bergen op zoom gegaan en zij verteld mij dat het scherm van zeer slecht kwaliteit was ( terwijl ik had betaald voor een origineel) en mijn camera was duidelijk gesloopt tijdens een reparatie. Ik heb mijn iphone opgestuurd naar apple en deze reparatie werd gelukig gedekt door mijn inboedel verzekering.

GSM REPARATIE CENTRUM BERGEN OP ZOOM jullie zin oplichters eerste klas!!!!!

Plaats reactie