LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Grote oplichter: carscreen, lelo shop, hoesjesdiscouter, etc

Plaats reactie
Ontevreden klant

Grote oplichter: carscreen, lelo shop, hoesjesdiscouter, etc

Bericht door Ontevreden klant » 18-08-2015 10:16

Regelrechte oplichter! Schrijft zelf zijn recensies (zijn fb vriendjes en vrouw assisteren hierbij [persoonsgegevens verwijderd door moderator] . Wij hebben bij 1 van zijn 10 ondernemingen een product besteld en vooruit betaald. Kregen een verkeerd en veel goedkoper product geleverd. Geen enkele reactie op onze berichten (wel otvangen en gelezen) emails en telefoontjes. Zelfs op de retouraanvraag komt geen reactie. Inmiddels 5 weken verder en de politie en andere instanties moeten betrekken.

Wij zijn er inmiddels achter dat deze man dik 10 ondernemingen heeft. Positieve recensies worden door hem zelf, zijn vrouw en fb vrienden geschreven. Werkelijke klanten, of beter gezegd, gedupeerden zijn zeer ontevreden.
Eigenaar heet Barry [verwijderd door moderator] en heeft o.a. Iksblokjes t Gooi, Carscreen.nl, Ladyvibes, vibratoratelier, lelo-shop, vibratorhemel, dvdhoofdsteunen.eu, shopsafer.nl, hoesjes-discounter.nl. Er staat nog veel meer op zijn adres [verwijderd door moderator]
Koop NIKS bij deze ondernemingen!

Frank5703

Re: Grote oplichter: carscreen, lelo shop, hoesjesdiscouter, etc

Bericht door Frank5703 » 17-10-2015 08:05

Ik kan me hier helemaal bij aansluiten. Ben nu al bijna een jaar bezig om mijn niet geleverd product en een officiële rekening te krijgen. Meerdere keren gebeld en mail gestuurd. Altijd vriendelijk, maar je wordt gewoon voor de gek gehouden. De vele recensies op verschillende websites zijn niet echt en van Barry en familie en vrienden zelf geschreven.
Nu hopen op de goede inzet van mijn advocaat, want zo een oplichter mag hier niet mee verder kunnen gaan. Bij mijn recherche in internet, heb ik ook ontdekt dat meer dubieuze bedrijven op hetzelfde adres aangemeld zijn. Misschien een bezoek van de KvK of de belastingdienst zal helpen.
Het genoemde keurmerk is geen keurmerk en dus ook GEEN GARANTIE.
Hoop dat mensen dit bericht voor een koop lezen.

Eva73

Bericht door Eva73 » 03-11-2015 16:09

Helaas zag ik deze berichten te laat en ben ook de mist in gegaan met deze webshop verkoper.
Ik had iets besteld bij www.ladyvibes.nl en helaas nooit mijn bestelling ontvangen en stort hij ook het geld niet terug.
Na meerdere malen contact opgenomen te hebben per email waar ik geen reacties op krijg heb ik besloten vandaag aangifte te doen tegen Barry. van de L.
Alle hierboven genoemde websites staan op hetzelfde adres in Blaricum. Makkelijk te vinden als je de websites even opzoek, Dit soort oplichters moeten aangepakt worden!
Ik hoop dat de melders van dit bericht ook aangifte hebben gedaan zodat de politie een case kan opbouwen tegen Barry en Sylvia van der L.
De provider die deze website host is op de hoogte van de zaak maar kan niks doen zolang er niks strafbaars op de website staat. Ook heb ik een melding gedaan bij www.fraudehelpdesk.nl en ik zal ook de belastingdienst een mail sturen.

Frank5703

Bericht door Frank5703 » 04-11-2015 11:42

Hallo Eva73,

ik hoop dat we meer mensen vinden die over hem berichten.
Misschien is het verstandig samen een advocaat in de hand te nemen.
Ik heb hem namelijk al meerdere keren een brief gestuurd en ook geen reactie ontvangen.
Kan je mij vertellen waar je aangifte tegen hem kan doen en met wie je contact hebt gehad bij de belastingdienst?

Tot gauw.

Frank

Eva73

Bericht door Eva73 » 08-11-2015 14:08

Hoi Frank,

Heb je mijn E-mail bericht niet ontvangen?

groet, Eva

Nono73

Bericht door Nono73 » 30-11-2015 22:51

Ook ik ben hoogstwaarschijnlijk opgelicht :-(
Ik heb op 18 november jl.een bestelling geplaatst en betaald bij Ladyvibes. Helaas heb ook ik nog niks mogen ontvangen en krijg ik op geen enkele manier contact. Niet via de telefoon, niet via SMS, niet via WhatsApp en niet via de mail.....wat nu? 139,95 euro weg??

Eva73

Bericht door Eva73 » 04-12-2015 03:21

Beste Nono73,

Het enige wat je er aan kan doen is aangifte doen via:
https://www.politie.nl/aangifte-of-meld ... hting.html
en je rechtsbijstandverzekering inschakelen.
En ik hoop natuurlijk dat je dat ook gaat doen!
Mocht je informatie nodig hebben over adresgegevens etc. dan mag je me een mailtje sturen.
Sterkte ermee!

groetjes Eva

Frank5703

Bericht door Frank5703 » 25-04-2016 15:55

RECTIFICATIE op mijn berichten van 17.10.2015 + 04.11.2015
Het heeft een tijdje geduurd, maar kan berichten dat het probleem verholpen is en we de zaak zoals het hoort professioneel hebben weten af te ronden. Het systeem is perfect ingebouwd en functioneert alles naar behoren.
Ook al zouden jullie het niet geloven. Zou me nog een systeem laten inbouwen, vakmanschap is het zeker.

carscreen

Bericht door carscreen » 29-09-2016 19:49

Beste Frank,

We hebben naar volle tevredenheid een set schermen in je auto ingebouwd. Je was en bent daar tevreden over. De hoofdtelefoons zijn nagezonden naar het adres van je schoonouders omdat je in Duitsland woont. Daar is iets mis mee gegaan. Die zijn niet aangekomen.

Om vervolgens over oplichting te spreken gaat wel erg ver. Je hebt keurig geleverd gekregen, we hebben voor de deur ingebouwd en de hoofdtelefoons die niet aangekomen zijn, hebben we keurig vergoed.

Je reactie daarna:
Frank: RECTIFICATIE op mijn berichten van 17.10.2015 + 04.11.2015
Het heeft een tijdje geduurd, maar kan berichten dat het probleem verholpen is en we de zaak zoals het hoort professioneel hebben weten af te ronden. Het systeem is perfect ingebouwd en functioneert alles naar behoren.
Ook al zouden jullie het niet geloven. Zou me nog een systeem laten inbouwen, vakmanschap is het zeker

staat in heel schril contrast met je eerdere aantijgingen.

We zijn blij dat het opgelost is, je hebt inmiddels aangegeven een tweede set te willen bestellen voor in een andere auto maar je beweringen zijn niet correct.

met vriendelijke groet,

CarScreen

carscreen

Bericht door carscreen » 29-09-2016 19:51

Beste Nono,

Je bestelling was niet op voorraad vandaar dat je even moest wachten. Helaas gebeurt dat soms.

We zijn blij dat het inmiddels opgelost is.

carscreen

Bericht door carscreen » 29-09-2016 19:55

Eva,

We versturen vele orders iedere dag en heel soms gaat er iets mis.
Bestellingen kunnen vertraagd zijn, of pakketten kunnen weg raken. Gelukkig komen ze altijd wel weer tevoorschijn. Vaak is de reden een beschadigd etiket.

In jouw geval is de bestelling niet vlekkeloos verlopen inderdaad, maar we hebben het opgelost. Je reactie is dan ook voorbarig en niet terecht.

We hebben de bestelling inmiddels correct met je afgehandeld, dus we zijn blij dat alles geregeld is.

carscreen

Bericht door carscreen » 29-09-2016 20:15

Beste "ontevreden klant",

Fijn dat je je naam niet durft te geven. De regels van dit forum schrijven duidelijk voor dat laster niet toegestaan is, vandaar waarschijnlijk de naam "ontevreden klant". Uw bestelling is wel degelijk geleverd, er is namelijk voor getekend.

Mocht u een probleem hebben met een product of een bestelling, dan kunt u gewoon even bellen, dan regelen we het.

Op basis van het IP adres weten we wie u bent. We zullen uw naam en adres niet publiceren hier, dat zou niet netjes zijn.

U heeft een bestelling geplaatst en deze wel degelijk geleverd gekregen. Daar bestaat geen twijfel over, zoals gezegd er is voor getekend namelijk. Indien u een product wilt ruilen, dient u het terug te sturen, dan kijken we en lossen het op.

Dat heeft u niet gedaan, u zegt dat er een foutief artikel gestuurd is. Dat zou kunnen maar stuur het terug, dan zetten we een eventuele fout graag recht voor u.
Geld terug eisen voordat u een product terug wilt sturen en anders änoniem"lasterpraat verkopen is niet zoals wij graag zaken doen.

Anoniem lasterlijke praat verkondigen is niet alleen niet toegestaan op dit forum, maar ook erg laf.
Indien u ons uw bestelnummer geeft, kijken we de bestelling na. Is er niets niet in orde met het product dan maken we alles in orde.

U weigert helaas het product te zenden, maar we kunnen niet op basis van uw telefonische bedreigingen en laster iets aan de zaak veranderen.

We lossen het graag op, geef even uw naam en bestelnummer , dan komt alles in orde.

Groet

CarScreen

Joseph21

Bericht door Joseph21 » 02-10-2016 20:21

Al deze websites zijn van Syl Solutions. KvK. nr. 32115836. Het adres van deze fa. zit in Blaricum.
Dit kun je vinden bij de KvK. Bij de KvK. zijn geen andere firma's of merknamen bekend.
Wel zijn als eigenaren van de site's met diverse webshop-namen (merknamen) aangeduid bij de registratie van de sites opgegeven.
Ook ijsjes-gooi.nl is van deze fa. Op het telefoonnummer en op het aangegeven adres staat ook een particuliere naam genoteerd B. N. van de L. (In dit soort gevallen moet je altijd nog wel checken of het adres ook nog het huidige adres is.)

Plaats reactie