LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] goedkope merkschoenen www.leny-claessens.nl en hogehees.nl

Plaats reactie
cienkorp

goedkope merkschoenen www.leny-claessens.nl en hogehees.nl

Bericht door cienkorp » 27-06-2016 21:24

Ik kwam vandaag op een paar websites met wel erg aantrekkelijke prijzen voor leuke merkschoenen. http://www.leny-claessens.nl en hogehees.nl. Ik wilde er erg graag bestellen.
Gelukkig begonnen de alarmbellen te rinkelen, via scamadviser.com krijg ik de melding: Site is Turkey based , but most likely from China. Nu zijn de omschrijvingen bij de schoenen wel erg raar en er is nergens contactinfo te vinden op de site, verder is de mededeling dat de verzendkosten slechts 19 euro bedragen ook apart. Maar trap er alsjeblieft niet in! Ik denk dat je niets gaat ontvangen of iets dat niet lijkt op wat je denkt te hebben besteld.

Joseph21

Re: goedkope merkschoenen www.leny-claessens.nl en hogehees.nl

Bericht door Joseph21 » 27-06-2016 23:28

Beide sites hebben dezelfde eigenaar. E-nom INC. De webserver staat in Kirkland in de V.S.
Leny*********.nl staat bij de KvK. geregistreerd op ************ *** in Nijverdal. KvK nr. *******.
Van Hogehees.nl kan ik geen registratie vinden.

De gegevens zijn dus te vaag om voor betrouwbaar door te gaan.

[persoonlijke gegevens verwijderd door moderator]

[email protected]

Bericht door [email protected] » 20-07-2016 20:01

Ja, ik ben ook opgelicht en eigenlijk is dit niets voor mij, maar ja niet eerst onderzocht.
Ik heb 2 paar herenschoenen gekocht van het merk van Bommel en Will Lester, toen ik betaald had met creditcard zag ik dat het was afgeschreven in chin yen en wist toen al dat ik een grote fout had begaan. Leny Claessens.nl. Ik kreeg vervolgens nadat ik ook eerst nog 41,20 moest betalen aan de man van Post.nl 2 paar nep nike sneakers. De kleuern van de sneakers waren helemaal doorgelopen. Dus bijna 200 euro betaald voor 2 paar sneakers van miss hien 5 euro per paar? Ik ga iig aangifte doen en proberen mijn geld terug te krijgen.

Edmo

Bericht door Edmo » 17-08-2016 00:45

Beschouw het maar als leergeld. Aangifte doen kan altijd maar je hebt immers wel wat ontvangen maar voldoet niet aan je verwachtingen. Je hebt betaald voor de schoenen en inklaringskosten bij de douane. Dat krijg je niet terug.

Wordt er iets erg goedkoop aangeboden dan moet je eenmaal goed opletten.

Dongstra

Bericht door Dongstra » 18-10-2016 15:32

Als je betaald hebt met je creditcard kun je je aankoopbedrag altijd nog claimen bij de credit card maatschappij.

Plaats reactie