LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen geld terug bij Boohoo.com

Jeanine65
Berichten: 1
Lid geworden op: 20-12-2016 21:59

Geen geld terug bij Boohoo.com

Bericht door Jeanine65 »

Bestelling naar Boohoo.com teruggestuurd, webwinkel in mode uit Manchester. Retouradres is in Zwolle. Pakket zou daar nog steeds niet zijn aangekomen. Postnl doet onderzoek. Na zoektocht op internet blijkt dat er heel veel klachten zijn over dit bedrijf. Met name terugstorten van je geld na retourzending, als ook helemaal geen bestellingen ontvangen maar mensen die wel betaald hebben. Je kunt ze niet bellen alleen mailen, of via facebook of twitter contact leggen. Op mail kreeg ik standaard antwoord dat ze druk zijn. Aangezien je slechts 14 dagen hebt om terug te sturen contact gelegd via facebook. Je krijgt dat het verzoek een privebericht te sturen. Dan begint de ellende, ze vragen steeds opnieuw om je ordernummer. Dit herhaaldelijk gegeven alsook bewijs van track & trace. Als je zorgen uitspreekt over afhandeling vragen ze doodleuk opnieuw om je ordernummer. Ze gaan nergens op in. Je krijgt steeds antwoord van ander persoon, terwijl alles zichtbaar is in dat ene privebericht. Als je vraagt of ze omhoog willen scrollen voor alle info dan krijg je, je raadt het al weer de vraag om je ordernummer of standaard antwoord dat je moet afwachten op hun bericht dat ze pakket ontvangen hebben. Dat kan dan wel 21 dagen duren terwijl je maar 14 dagen hebt voor retourzending om je geld terug te krijgen. Het lijkt erg op ontmoedigingsbeleid. Ik heb echt zoveel klachten gezien, niet alleen op hun eigen facebookpagina maar ook op klacht.nl en nog meer. Iedereen klaagt dat ze hun geld niet terugkrijgen. Makkelijk verdiend zo toch? Ruikt naar oplichting. Hoop dat Opgelicht hier aandacht aanbesteed.

Plaats reactie