LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Game-shopper.nl - wel betaald, niet ontvangen

peter74

Game-shopper.nl - wel betaald, niet ontvangen

Bericht door peter74 »

Via de webshop van game-shopper heb ik een verjaardagscadeau voor mijn zoon besteld, betaald, maar nog steeds niet ontvangen.
De bestelling zou met briefpost verstuurd zijn, maar na 5 dagen nog steeds niets ontvangen.
Op de factuur staat geen bezoekadres of telefoonnummer vermeldt. Wel staat er een postbus en KvK (54142962) nr op.
Echter, deze KvK nummer is bij de KvK gelinkt aan I-Repair in Panningen.
Op emails ([email protected]) wordt niet gereageerd en als je belt naar I-Repair krijg je na lang aanhouden contact. Als je vraagt of dit het nummer van Game-shopper is, schrikt men eerst, maar wordt dit wel bevestigd.
Ik heb gevraagd waar mijn bestelling was en als verklaring van de vertraging wordt de staking onder de pakketbezorgers gegeven. Wel vreemd als mijn bestelling als briefpost is verstuurd.
Ik moest nog maar een week geduld hebben en als het dan er nog niet is, dan zou mijn geld terug gestort worden.

Toen ik hem vroeg waarom het telefoonnummer van Game-shopper niet op de factuur stond en waarom hij op de factuur het KvK nr van I-repair gebruikt, had hij geen tijd meer en stonden er klanten in de winkel.

Bij het afsluiten van het gesprek, vertelde ik hem dat ik hem tot morgen geef. Heb ik mijn bestelling niet binnen, dan volgt er aangifte wegens oplichting.
Als je kijkt op internet (klachtenkompas.nl en google kom je veel vervelende verhalen tegen. Veel klachten dat niet wordt opgelost.

Voor mijn gevoel stinkt dit zaakje.

Plaats reactie