LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fiber Nederland

JohnRambo

Fiber Nederland

Bericht door JohnRambo » 23-01-2017 20:59

In november vorig jaar belde Fiber Nederland mijn moeder van 72 op, hoewel zij in het 'Bel-Me-Niet register staat geregistreerd'.
Zij zou goedkoper telefoon, internet, en televisie kunnen krijgen van hen, en zij zei gelijk ja.
Ze stuurde de installatiebox, en de 2 weken opzegtermijn verliepen zonder dat we gebruik konden maken van fiber, want een en ander moest nog geactiveerd worden bij hen.
Ik, haar zoon, moest een en ander installeren, zoals de Fritzbox en dergelijke.
Ik heb hen eerst gebeld met de vraag of dat al kon, en dat zou gaan volgens hen.
Maar niks werkte, en ik belde hen weer op. "Hebt u alles goed aangesloten? Brandt het Power-lampje, of knippert het?
Iedere dag weer opnieuw geprobeerd, maar tevergeefs.
Later zag ik in de Fritzbox dat fiber ons helemaal niet aan had gesloten, maar wel al kosten in rekening bracht.
Nu zitten we er 2 jaar aan vast.
Fiber is op iedere manier onbereikbaar. Als je belt de servicelijn belt, sta je minstens een uur in de wacht, maar als je abonnee wil worden, heb je binnen 10 seconden iemand aan de lijn.
Op brieven reageren ze niet.

Ik wil graag van Fiber af. Hun service is slecht. Je hebt vaak geen internet, televisie, of telefoon, en dan kun je je mobiel pakken en zeker een uur aan de telefoon hangen, waarna zij gewoon de verbinding kunnen verbreken.
Ik vind het ongelofelijk dat dit zomaar kan en mag.

Plaats reactie