LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fashionstore.eu OPGELICHT!!!!

Plaats reactie
Djennet

Fashionstore.eu OPGELICHT!!!!

Bericht door Djennet » 10-01-2015 22:37

Via Instagram kwam mijn dochter bij fashionstore.eu terecht. Daar vond ze de jas van haar dromen voor € 210,00.
Na overleg met mij, en door gegoogled te hebben op de naam fashionstore.eu, heeft zij de betreffende Woolrich jas besteld en via iDEAL betaald. De levertijd zou 2-4 dagen zijn.. Toen mijn dochter vroeg of ze een track and tracecode kon krijgen werd ze door fashionstore.eu geblokkeerd op Instagram en de chat. Vervolgens heb ik zelf me aangemeld en heb een aantal vragen gesteld over aangeboden artikelen, daar kreeg ik netjes antwoord op. Toen op de 5e dag de jas nog niet binnen was heb ik via chat gevraagd wanneer zij dachten dat de jas bezorgt zou worden en ik kreeg als antwoord dat het die dag zou zijn. Vervolgens vroeg ik om een track and trace code en daar kreeg ik geen antwoord op en bleek geblokkeerd te zijn.
Aangifte gedaan en nu maar eens kijken of ik via de bank wat kan bereiken om het geld van mijn dochter terug te krijgen. Instagram staat op naam van Fashionstore.eu Hi, I am Lex Hofkamp en de betaling is gedaan op nummer NL29ABNA0453992048 tnv Benjamijn Zagorica

donitwa

Re: Fashionstore.eu OPGELICHT!!!!

Bericht door donitwa » 16-02-2015 18:34

Hier precies hetzelfde, maar dan via luxeryclothesonline. Dat inmiddels ook gelijk de naam op Instagram heeft veranderd in franmasco.

Had ik maar even iets beter gezocht, dan had ik dit gister gevonden en het aan mijn zoon kunnen laten zien. Ikzelf vertrouwde het sowieso niet. Maar goed, zeuren, zeuren en een aantal kinderen op school hadden er ook gekocht. Dit was allemaal prima geleverd. Zei hij, of zeggen de kinderen...........
Enfin gister dus € 230,00 overgemaakt voor een jas tnv K. de Kleer op NL 25 INGB 0000921070. En vandaag was zoonlief al geblokkeerd. Toen ik het had gedaan wist ik eigenlijk al dat het niet goed zou komen. En toch..........toch heb ik het gewoon gedaan. Dat vind ik misschien nog wel erger dan opgelicht te worden. Ik heb het gewoon laten gebeuren.

Ik hoop dat anderen slimmer zijn en er echt niet intrappen. En mijn zoon: die is al die tijd in tranen, geen jas en moeders geld weg!

Djennet

Bericht door Djennet » 16-02-2015 20:20

Heb je bij de ouders van die kinderen al navraag gedaan??

Djennet

Bericht door Djennet » 16-02-2015 20:22

Ik zou ook een topic aanmaken met zoveel mogelijk gegevens bij www.opgeletopinternet.nl die werken samen met politie.

Jan Thijssen

Bericht door Jan Thijssen » 10-04-2017 11:15

De naam en het rekening nummer dat gebruikt is bij deze oplichting komt nu opnieuw terug in februari 2017. Dezelfde naam en hetzelfde rekening nummer is gebruikt. Nu via mobiel bankieren app. Tijdens dit gebeurde waren mijn vrouw en ik voor maanden in Afrika om voor onze stichting te werken. Alle betaalpassen, e.dentifiers waren met ons mee. Op enig moment kijk ik op de rekening en zie ik tot mijn grote schrik dat er op 5 achtereenvolgende dagen nl. 2,3,4,5, en 6 februari telkens 750 euro van de rekening van de stichting is afgeschreven. De ABNAMRO laat het volledig afweten, terwijl nu dus na 2 jaar hetzelfde ABNAMRO rekening nummer met dezelfde naam gebruikt zijn?? Zelfs de toezegging die gedaan is bij het opmaken van het proces verbaal door een medewerkster van de bank wordt gewoon ontkend. Geld onrechtmatig verkrijgen is slecht en dan bovendien nog van een rekening van een stichting is meer dan slecht, uiteindelijk zijn de mensen ginder in Afrika de dupe.

Plaats reactie