LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ES Websales via Bol.com

Gesloten
Jewelz

ES Websales via Bol.com

Bericht door Jewelz »

Op 18 november 2014 heb ik via Bol.com bij de externe partij ES websales een iphone 5 lader gekocht. Helaas ging deze binnen 4 dagen al kapot en heb ik deze terug gestuurd.

Helaas door veel over en weer mail verkeer werd deze bestelling doorgezet naar het incassobureau Accountor.
Op 27 januari 2015 kreeg ik van de verkoper bericht zwart op wit dat hij het bedrag van 10,95 zou terug storten. Hiermee ook aangetoond dat de incassokosten onrechtmatig waren. Deze incassokosten hadden we helaas al betaald.

Nu maanden later heb ik geen product en ben ik wel 32,58 euro lichter.
ES Websales reageert op geen enkele wijze meer op hun mailtjes na 27 januari en hebben ook niet zoals toegezegd het bedrag terug gestort en ook de deurwaarder wil de incassokosten niet terug draaien. En bol.com schuift steeds alles af en verschuilt zich achter een klantencenter en doet verder niets!!
Zeer klantonvriendelijk.

Inmiddels heb ik tegen ES Websales aangifte gedaan van internet oplichting. Als je nu ook bij de reviews gaat kijken zie je steeds meer berichten van mensen die hetzelfde hebben mee gemaakt en die ook een kapot product hebben gekregen en geen geld terug.
Ik hoop via meerdere sites mensen te waarschuwen om niet te bestellen bij ES Websales omdat Bol.com niet thuis geeft en ook de webshop ES Websales laat niets meer horen.

KOOP DUS NIET BIJ ES WEBSALES

Gesloten