LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen Fuckbuddy

Plaats reactie
Lorenzo89

Ervaringen Fuckbuddy

Bericht door Lorenzo89 »

Goeiemiddag,

Ik ben eigenlijk opzoek naar mensen die enigsinds opgelicht worden of zijn door de website Fuckbuddy.nl.

2 maanden geleden heb ik mij aangemeld gewoon uit interesse hoe zo'n website in elkaar zit. Om gebruik te kunnen maken van alle functies moet je je account activeren. Dit doe je door een betaling te doen van 7,95 euro voor 30 dagen.

Maar let op! Bij mij in mijn scherm is het alleen te zien als je doorscrold naar beneden dat je akkoord gaat met de algemene voorwaarden. Hierin staat blijkbaar dat je akkoord gaat met een abonnement van iets minder als 50 euro per maand!

Vervolgens na 2 weken krijg je een melding dat je een digitale machtiging heb gegeven door die betaling te doen, en dat je 2x expliciet akkoord bent gegaan met de algemene voorwaarden, waar dus in staat dat je een abonnement aangaat.

Na een mail terug te hebben gestuurd dat het in Nederland niet is toegestaan om een abonnement alleen in Algemene Voorwaarden te vermelden, en dat het duidelijk moet worden aangegeven dat je een abonnement aangaat krijg ik een reactie dat ik vooral niet moet storneren en dat ik zelf akkoord ben gegaan.

Ik heb daarna nog een keer een mail gestuurd dat ik niet akkoord ga met een automatische incasso met dezelfde reden als hierboven, het is niet duidelijk aangegeven, en een abonement via algemene voorwaarden is niet toegestaan. Daar heb ik geen reactie op gehad.

Daarna is er nogmaals een aankondiging en herinnering gekomen dat ik moet betalen. Vandaag zelfs een brief met een dreiging dat er een incasso bureau aan te pas zal komen.

Nou is mijn vraag of er nogmeer gedupeerden zijn, wat bij jullie is gebeurt, en wat jullie hebben gedaan om hiervan af te komen! Of dat er misschien nog mensen zijn die tips hebben om deze nare site aan te pakken.

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes,
Lorenzo

designengineer69

Re: Ervaringen Fuckbuddy

Bericht door designengineer69 »

OOk ik heb deze ervaring. Zet je klact op Consuwijzer. Ook op opgelicht, en doe aangifte bij de politie. Via politie.nl kun je deze internetfraude digitaal aangeven. Verder heb ik een blokkade gezet op Mempay, die willen iedere maand natuurlijk innen. En verder wacht ik het even af. Bekijk de reviews van Fuckbuddy maar eens, we zijn niet de enigsten die erin getrapt zijn.
Groetjes en suk6. Wim

Plaats reactie