LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dure nepgeuren bij Parfumlux.nl

Plaats reactie
estherwillems

Dure nepgeuren bij Parfumlux.nl

Bericht door estherwillems »

Hoi allemaal,

Het parfum (Diesel Fuel for Life EDP) dat ik bij Parfumlux.nl heb besteld, is NIET de originele geur. Ik gebruik de originele geur al dik 3 jaar, dus merkte het meteen. De hart- en basisnoten missen, er zit veel meer alcohol in en blijft niet erg lang ruiken. Ook erg verdacht dat het logo op het spraypompje niet overeen komt met het origineel. Daar zit ik dan met mijn veel te dure luchtverfrisser, want meer is het niet. Retouren gaat niet want de verpakking is open geweest.

Goedkoop is in dit geval duurkoop!!

Wees gewaarschuwd!

ruud55

Re: Dure nepgeuren bij Parfumlux.nl

Bericht door ruud55 »

Parfumlux is nog steeds bezig met oplichten van mensen die bij hen bestellen,ikzelf heb voor 209.30,- besteld maar niets ontvangen,en er wordt totaal niet gereageerd op div emails die ik gestuurd heb.

Via het googlen op parfumlux (turquoise) en de naam die bij het automatisch gegenereerde bericht wat ik binnen 10 sec kreeg,ben ik erachter gekomen dat de naam selcuk agirman 27 jaar turks uit den haag de persoon is die ingeschreven staat bij de kvk,en die persoon geeft op linkdin en twitter div mensen advies over hoe een site te beheren en in te richten en scams uit te voeren.

Alle positieve comments zijn ook vals op parfumlux.nl dat is al eerder bewezen,net als dat het nep geuren betreft vanuit Turkije,daarom duurt het soms lang voordat mensen hun bestelde geurtjes krijgen.

Deze meneer heeft ook een zus die een andere site beheerd (site is bij mij bekend) en ook daar klachten over zijn te vinden,behalve op de site zelf,daar stroomt het wederom over van positieve comments,ik ga aangifte doen tegen parfumlux,al kost het heel veel geld,maar ik ben geen persoon die zich financieel laat slachten,zoals sommige mensen bij opgelicht op tv.

Alle telefoonnrs die ik heb ,daar krijg ik alleen bij 2 een Turkse familie aan de telefoon,maar als het woord parfumlux door mij gezegd wordt,wordt de hoorn op de haak gegooid. En bij het volgende :oops: :oops: nr krijg ik een familielid aan de telefoon die een ander bedrijf in den haag heeft,en die kent selcuk agirman als zn neef,maar weet niet waar hij woont pfffffff.
Van alles heb ik de bewijzen liggen en die gaan uiteraard mee naar de politie,en naar mensen die dat willen weten. :oops: :oops: :oops: :oops:

chantal1983

Re: Dure nepgeuren bij Parfumlux.nl

Bericht door chantal1983 »

Dit moeten dezelfde mensen zijn van www.voordeeltrends.nl
Ik heb van t weekend Lady million gekochr bij ze omdat ze toch al gauw 20euro goedkoper zijn dan bijvoorbeeld een Douglas enz. Het luchtje dat ik heb gekregen is fake, overduidelijk! Na een uurtje ruik je de geur niet meer. Wanneer je deze mensen belt en het verhaal voorlegt word de beste man heel kwaad, hoe durfde ik hem te beschuldigen van het verkopen van niet originele geuren! Terug sturen mag niet omdat de verpakking open is geweest :evil: staat in de algemene voorwaarden, maar dat is lekker makkelijk he wanneer je rommel verkoopt! Hij vertelde aan de telefoon dat het kan zijn dat ze te lang in het licht kunnen hebben gestaan enz dat de kwaliteit daardoor minder geworden was maar nep geuren verkocht hij niet. En ik moest het maar vergelijken met een biefstuk bij de slager, die verschillen ook vaker wel van kwaliteit. Hij kon niets voor me doen, stelde nog voor om de parfum terug te sturen zodat hij het zelf kon beoordelen maar ook daar kon meneer niets mee want ja de verpakking was open geweest he. Het enige dat ik heb gekregen is een grote bek en hoop geschreeuw van de beste man! Ook ik ga aangifte doen, heb al een melding gemaakt bij paco rabanne zelf..

www.voordeeltrends.nl BESTEL ER NIET!!!!

Plaats reactie