LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dentasmile

Plaats reactie
jett65

Dentasmile

Bericht door jett65 »

Mijn bejaarde schoonouders kregen pakketje van Dentasmile in de bus. Daar zat tandenwit in. Mijn schoonouders hebben dat nooit besteld. Hebben overigens beide een kunstgebit.

Mijn schoonvader heeft het teruggestuurd. Nu krijgen ze facturen opgestuurd. En aanmaningen van incassobureau Alektum. Het bedrag wat ze dienen te betalen is inmiddels €101,-

Nu heb ik contact opgenomen via mail met Dentasmile. Zij stuurden me een verklaring onder eed. Die moest ik maar even ondertekenen als bevestiging dat het pakketje teruggestuurd was. Maar dat ga ik niet doen.
Op mijn vraag om bewijs van een bestelling van mijn schoonouders kreeg ik een vaag formuliertje wat iedereen ingevuld kan hebben.

Mijn schoonouders zijn inmiddels bang geworxen van de dreigende brieven van Alektum. Na wat googlen kom ik er wel achter dat zowel Dentasmile als Alektum heel negatief bekend staan.

Op welke manier kan ik dit stoppen?

dwortel

Re: Dentasmile

Bericht door dwortel »

hoi hoi

wij hebben precies het zelfde. Wij hebben facturen gekregen van DENTASMILE maar hebben helemaal niets besteld en ook niets binnen gekregen. ik heb een mail terug gestuurd dat ik dat niet ga betalen, aangezien wij niets hebben besteld en ook niets hebben binnen gekregen. bellen kan ik ook niet aangezien er ook geen nummer bij staat, alleen een mail. nu kreeg ik een mail terug of ik alle gegevens terug wilde sturen in een mail. dat had ik niet gedaan, omdat ik dat niet vertrouwde. nu hebben we weer een factuur gekregen met kosten erop van 61 euro. WAT MOET IK DOEN!!
Aangifte of zo laten maar dan zijn we bang dat we een deurwaarder voor ons neus krijgen.

met vriendelijke groet,

Danielle Wortel

Edmo

Re: Dentasmile

Bericht door Edmo »

Niet betalen als je niks hebt besteld. Volgt er vervolgens een incasso procedure dan contact opnemen met het incassobureau, waarbij hun met bewijs mogen komen dat je daadwerkelijk wat besteld cq ontvangen zou hebben.

Plaats reactie